dinsdag 4 augustus 2015

Zwangerschapsvraag winterbaby


Vandaag een wat ander artikel dan normaal, want wat gaan er een vragen door mijn hoofd over de zwangerschap. Nu merkte ik dat er best wat moeders mijn blog bezoeken, dus ik besloot de vragen die ik heb over de uitzet voor een winterbaby aan jullie te gaan vragen!

De vragen die door mijn hoofd spoken:

1. Moet ik rompers kopen met lange mouw of kan het ook prima met korte mouw of zelfs zonder mouw?
2. Bestaan er winterjasjes in de pasgeborene maten of dragen ze dan alleen vestjes?
3. Wat trek je je baby aan?
4. De slaapzak moet wat dikker zijn, maar moet deze lange mouw hebben of korte mouw?
5. Waar laat je je baby in slapen?
6. Ben je kruiken nodig?
7. Hoe richt je de kinderwagen en maxicosy in qua dekentjes?
8. Heeft je baby nog extra verzorging nodig om de huid te verzorgen?


Mocht je nog meer winter baby tips hebben dan hoor ik dat graag!