zondag 2 augustus 2015

Toen ik klein was


Als je kindje is geboren dan is natuurlijk heel erg leuk om momenten op te schrijven en vast te leggen op foto om dit later aan je kind te laten zien. Zelf ben ik ook druk bezig met het vastleggen van dingen tijdens mijn zwangerschap, want dat mis ik wel van mezelf van vroeger. Wel heeft mijn moeder foto/schrijf boek bijgehouden en het leek me leuk om wat baby foto's van mezelf te delen!


Dit is mijn echo foto. Raar dat mijn moeder toen zo'n 9 weken zwanger van mij was terwijl ik nu een vrouw van 26 ben die zelf zwanger is.


Mijn geboortekaartje! De vleugel van de ooievaar kun je openslaan. Ik vind het een leuk kaartje!


Het wiegje waar ik in heb gelegen. Zelf hebben wij ervoor gekozen om geen wiegje te doen. Mijn wiegje vond ik niet echt mooi en de kleur is al helemaal niet meer van nu! Wel grappig dat er een soort pompom balletjes boven hangen als mobiel zijnde!


In de wipstoel met een eenden rammelaar. Deze heb ik nog steeds!


Op de grote stoel. De kussen hoesjes heeft mijn moeder denk ik zelf gemaakt, want ze heeft er ook een schort van!


In het ledikant met mijn eendenknuffel. Helaas hebben muizen vroeger al mijn knuffels kapot geknaagd. Er was niks meer van over!


Samen met mijn broer in het badje.


Toen ik 1 jaar werd!


Hoe belangrijk vind jij de herinneringen aan vroeger?