maandag 24 augustus 2015

Mijn leven in beeld week 34



Afgelopen week was ik moe! Zodra de wekker ging was ik al moe en ik lag in de avond dan ook vaak vroeg op bed! Donderdag was ik vrij van het werk en ging ik met mijn moeder naar de crematie van mijn oom en op zaterdag vierden we de verjaardag van mijn zwager en hun kindje!
Maandag 17 augustus: 


Ik had een dilemma met wat ik aan zou trekken. Mijn werkshirt pas ik niet meer en nu hebben we speciale buikbanden van het werk. Heel leuk, maar wel lastig om te combineren. Toen ik eindelijk geslaagd was besloot ik in mijn sieraden kast te zoeken naar een leuke ketting voor erbij. Ik heb al maanden geen ketting meer gedragen, maar dit gaf de outfit net wat extra's. Ook maakte ik me op voor de ooglook die om 1 uur online kwam.


De uiteindelijke outfit. Ik draag een donker blauwe broek met een zwarte basic top en een een zwarte blazer. Lekker simpel! Ik werk van 1 tot 6 en daarna ben ik moe. Ik deed s'avonds wat dingen op de computer en rond half 10 vertrok ik naar bed.

Dinsdag 18 augustus: 

Om 8 uur ging de wekker. Ik moest de hele dag werken!


Op mijn lippen droeg ik mijn favoriete lip product van dit moment. 101 Celestial van de Apocalips collectie van Rimmel.


Mijn verdere make-up look!


En een close up van de buikband. Ik heb op maandag veel leuke reacties van klanten gehad en dat maakt me een stukje zekerder! Wel zeiden meerdere klanten wat leuk een jongetje!? Uhm nee.. Een meisje, maar ze hebben geen roze banden!


Eenmaal op het werk kreeg ik van mijn collega een tas met babykleding waar ik de dingen die ik mooi vond uit mee mocht nemen. In de middag pauze zocht ik het uit en wat ik eruit heb gepakt zien jullie zaterdag avond!


Na het werk reed ik naar de supermarkt om avondeten te halen en toen ik weer thuis was zette ik het in de oven. Toen ik de pc aanzette baalde ik weer. Wederom problemen!


Na een half uurtje was de lasagne klaar en gelukkig snel daarna de computer ook. In de avond heb ik blogs bezocht en rond 10 uur kroop ik mijn bed in. 

Woensdag 19 augustus: 

Op woensdag maakte ik geen foto's! Ik moest de hele dag werken en in de avond was ik heel moe. Ik hing wat achter de pc en om half 10 kroop ik mijn bed in!

Donderdag 20 augustus: 

Ik wou s'ochtends een hoop doen, maar kon me er niet toe zetten. Vandaag werd mijn oom gecremeerd en buiten dat ik even naar de supermarkt ben gelopen heb ik niet veel bijzonders gedaan. 


Rond 12 uur maakte ik me op en om half 2 ging ik naar mijn moeder om samen naar het crematorium in Groningen te rijden. Rond 6 uur waren we weer thuis en toen ben ik nog even met mijn man naar de stad gegaan voor cadeautjes!

Vrijdag 21 augustus: 

Bijna weekend! Man wat was ik daar aan toe. Ik moest wederom een hele dag werken en we kregen ook nog eens veel vracht.


In de pauze besloot ik naar de bakker te gaan en een broodje gezond te halen. Lekker, maar wel zonder tomaat!

S'avonds was de Titanic op de tv. Mijn man keek gezellig mee en ik blijf het een geweldige film vinden. Om half een gingen we naar bed!

Zaterdag 22 augustus: 

In de ochtend was ik moe. Ik was een beetje aan het dolen in huis en heb wat kleine dingen op de babykamer gedaan, maar verder kwam er niet veel uit mijn handen! Om een uurtje of 11 viel ik in slaap op de bank en rond 1 uur werd ik weer wakker. Toen ging ik me aankleden en opmaken, want we gingen naar een verjaardag toe! We hebben daar gezellig gebarbecued en waren rond half 9 weer thuis. Daarna heb ik nog wat blogs bezocht!

Zondag 23 augustus: 
Hiervan kom woensdag om 13:00 een plog online!