donderdag 27 augustus 2015

Notd Catrice 15 Demin moore


Ik draag altijd veel verschillende kleuren op mijn lakken en heb wel een aantal finishes die ik heel vaak gebruik, maar qua kleuren wissel ik wel veel af. Toch zijn er een aantal lakjes waarvan ik iedere keer weer blij word en waarbij ik me afvraag waarom ik hem niet vaker draag. Ik heb het over 15 Demin moore van Catrice!


Een lak in een bepaalde kleur is niet helemaal mijn ding en voor mij moet er toch altijd wel een speciale twist op mijn nagels zitten! Gelukkig kun je dit zelf vaak ook toevoegen door er een andere topcoat overheen te lakken. Bij Demin moore zit er al een leuke twist in het lakje namelijk een subtiele glinstering. Verder heeft het lakje een mooie lichte jeansblauwe kleur.


Ik bracht op mijn nagels twee laagjes aan en doordat ik de lak al wat langer heb lakt hij iets stroperig waardoor je op de foto's duidelijk kunt zien dat er een tweede laagje overheen zit. In het echt valt dit gelukkig niet op!

In de zon komt de glinstering goed tot zijn recht en ook zonder zon is het lakje erg mooi! Helaas is hij al niet meer te krijgen, maar mocht je hem ooit tegenkomen in een opruim bak! Meenemen!



Welke lakjes draag jij vaak?