woensdag 5 augustus 2015

Plog 4 augustus een luie dag


Gisteren was ik niet fit. Ik was niet ziek, maar ik was zo moe! Ik ben s'ochtends even de stad in geweest en s'avonds naar mijn schoonmoeder, maar verder kwam er niks uit mijn handen. Een dagje series kijken dan maar! 



Ik wordt om kwart voor 9 wakker en een kwartier later zit ik alweer aangekleed en wel achter de pc. Ik lees altijd eerst de reacties op mijn eigen blog even door, klik op wat spaarprogramma's en daarna ga ik mijn bloglovin lijst door! 



Ondertussen eet ik een witte boterham met huzarensalade!


Rond half 10 stap ik in de auto om naar de stad te rijden. Ik fiets dit meestal, maar moest nu iets halen wat ik niet op de fiets durfde mee te nemen! Het kwam ook nog eens met bakken uit de hemel, dus ik vond het wel prima! 


Ik liep eerst naar de Kruidvat waar ik 3 grote pakken luiers haalde voor 25 euro. Thuis rekende ik uit hoe lang ik hiermee zou kunnen doen. 1 maandje! Wat een gesjouw. Ik heb de luiers eerst in de auto gezet en daarna ben ik de stad nog even doorgelopen. Op wat broodjes na bij de Bakker bart ben ik niet geslaagd.


Eenmaal thuis kijk ik de laatste aflevering van Orange is the new black. Wat ga ik dit missen zegt. Zo'n leuke serie.


Om 11 uur maak ik een saucijzenbroodje warm. Niet gezond, maar wel erg lekker.


Ik krijg met de post steeds meer magazine's en kleine cadeautjes! Zo leuk.

In de middag zit ik vooral wat te hangen achter de pc. Ik heb mijn dag niet echt en voel me heel erg moe. Aan het eind van de dag kruip ik dan ook lekker nog even onder de wol.


Na het avondeten maak ik me op, want we gaan naar mijn schoonmoeder die net terug is van vakantie! 


Om kwart over 11 gaan we naar bed, maar ik kan de slaap maar niet vatten. Rond midden nacht ga ik uit bed om wat te eten. Ik heb zo'n honger! 


Wat heb jij gister gedaan?