donderdag 6 augustus 2015

Babyboxen aanvragen


Als je zwanger bent kun je bij een heleboel verschillende winkels boxen aanvragen. Zelf ben ik vanaf week 12 boxen gaan aanvragen en ik heb nu de baby dump box, de blije doos en de ouders van nu box in huis, maar er zijn nog meer.

Hoe kun je een box aanvragen en wat kost het?
De meeste boxen kun je via internet aanvragen door wat gegevens achter te laten. Soms krijg je dan een afhaal bewijs via de post, maar meestal is het per mail. als het per mail is kun je hem uitprinten en als je hem inlevert in de winkel dan krijg je je box mee. Aan het aanvragen van deze boxen zitten geen kosten verbonden. Het is dus eigenlijk een cadeautje!

Wat zit er in de boxen? 
In de boxen zit vaak een heleboel reclame en informatie, maar ook zitten er bruikbare dingen in voor jou en je baby! Zo zitten er bijvoorbeeld wel eens sokjes, een romper of een speen in. Wat de inhoud per box is ga ik elke keer in een artikel (filmpje) laten zien. Deze week kun je de Babydump box nog verwachten en de Ouders van nu box heeft een tijdje terug al online gestaan. Zodra ik andere boxen heb opgehaald zal ik ook die unboxen!

Welke boxen zijn er? 

- Blije doos (Prenatal)
- Ouders van nu zwanger en baby box (Etos)
- Baby dump box (Baby dump)
- Jumbo pakket (Jumbo)
- Kruidvat tas (Kruidvat)
Kiekeboebox (Plus)

Andere leuke extraatjes:

Baby dump brochure + sokjes
Nestlé knuffeltje


Ken jij nog meer boxen of extraatjes die je kunt aanvragen als je zwanger bent?