woensdag 26 augustus 2015

Plog 23 augustus naar Lemmer


Afgelopen zondag was het mooi weer en mijn man en ik besloten om naar Lemmer toe te rijden om lekker rond te struinen. S'avonds hingen we gezellig samen voor de buis en het was een heerlijke zondag! 

Ik probeer om wat meer fruit te eten, maar ik merk dat het er toch nog wel eens bij inschiet. Mijn man maakte een lekkere smoothie van melk, diepvriesfruit (bosvrucht) en een banaan voor mij in de Magic bullit! Bij elkaar een shake van 500 ml, dus ik zat wel vol. Terwijl ik het opdronk bezocht ik wat blogs, zwangerschapspagina en het elle girl forum.


Daarna maakte ik een fotd die jullie aanstaande zaterdag om 13:00 online gaan zien! Ik blijf me verbazen over mijn haar, want het is zo vol sinds ik zwanger ben! Ik krijg ook regelmatig opmerkingen van mensen die ik ken dat ik er zo goed uitzie en een soort gloed over me heen heb!

 Rond 11 uur stapten we in de auto en reden we naar Lemmer toe!



Eerst liepen we wat door het centrum heen en daarna gingen we richting de jachthaven. Ik vind het altijd heerlijk om bootjes te kijken. Onderweg kwamen we langs de Jumbo. Hier haalden we wat croissants en deze namen we mee naar het strand. Daar hebben we heerlijk aan het water gezeten en lekker gekletst.


Dit uitzicht is toch geweldig!


We maakten wat outfit foto's die jullie zondag om 13:00 gaan zien! Helaas was het door de wind nog een hele klus. Na het schieten van de foto's liepen we terug naar de auto.

Rond 3 uur waren we weer thuis en toen ben ik de foto's gaan uitzoeken en gtst terug gaan kijken! Aanstaande maandag begint het weer en ik kijk nu de afleveringen terug zodat ik precies weet wat er gebeurd was. Ik heb het wel echt gemist en ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren.


Om 5 uur gingen we samen in bad! Misschien stom, maar we hebben dan altijd hele leuke gesprekken. Daarna gingen we eten en deed ik nog wat dingen achter de pc.

Om 7 uur keken we een filmpje op Netflix.


Gevolgd door Red mijn vakantie en daarna naar bed.


Wat heb jij zondag gedaan?