vrijdag 14 augustus 2015

Baby look - favorieten van dit moment


Geschreven door Jantina 
Mochten sommige van jullie het nog niet weten.... Ik ben gek op babykleertjes! Ik word om een of andere reden gewoon super blij van mini kleertjes. Vandaag laat ik jullie een taal van mijn favoriete kledingstukken van zien van dit moment.


Mijn kleine mannetje zit nu net op zo’n punt dat de ene helft van zijn kleertjes te klein is en de andere te groot. hij zit nu net p maatje 62 -86 maar veel daarvan zit toch nog el erg ruim. Daarom nu een paar van mijn favorieten die helaas niet meer passen en een paar die nog wel passen.



Omdat het afgelopen zomer best warm was kocht ik bij de Primark deze romper blouses. Ze zijn maar 0 tot 3 maanden maar zijn erg krap bij de schouders. Ik vind ze erg leuk omdat je zo toch alleen een rompertje aan kan doen maar het er toch wat leuker uitziet.




Oke. Ik weet dat hij nog lang niet kan lopen maar ik vind die kleine schoentjes zo schattig! Ik heb schoentjes in bijna elke maat tot dat hij een jaar is haha. Hierover schrijf ik later nog een keer. De grijze mini schoentjes zijn van de H&M deze passen niet meer maar waren in het voorjaar ideaal omdat hij zo zijn sokjes niet uit kon schoppen. De blauw witte bootschoentjes zijn van Primark. Ze zijn nog net iets te ruim helaas maar wel super stoer!




Deze gestreepte t- shirts vind ik zo leuk! Vooral die met de beestjes! Super vrolijk en kan overal mee gecombineerd worden. Ook deze zijn van de primark. Helaas zijn ze nu toch echt te klein...




Deze shirts zijn nog vrij ruim maar ik vind ze super leuk staan. Het shirt met nummertjes kocht ik bij de Wibra en de andere heb ik gekregen. Die is van de C&A.




Als laatste... mij meest favoriete  setje. Helaas past het shirt niet meer deze komt van... je raad het al de Primark!  Haha zo gevaarlijk dat die zo dichtbij zit! De broek is van het merk Beebeelove ik vind hem echt fantastisch. Die past gelukkig nog wel dus zodra hij gewassen is krijgt hij hem weer aan haha.


Volgende maand laat ik jullie opnieuw mijn favoriete mini kleertjes zien.  


Ooh en trouwens..... Hou de site in de gaten want over een paar weken komt er een winactie met leuke Primark kinder setjes voor jongens en voor meisjes!


Wat vinden jullie van de kinderkleding van de Primark?