zaterdag 29 augustus 2015

Fotd Green papagena


Ik probeer mijn make-up altijd af te stemmen op wat ik aan heb en zo een leuke totale look te maken. Afgelopen zondag droeg ik een top met rood tinten, geel en groen. De broek die ik eronder droeg had een legerkleur en zo kwam ik erop om een ooglook met groentinten te maken.


De merken die ik gebruikt heb voor het maken van deze look zijn:

Gezicht: Gosh, Action, Max en more, Balea, Essence en Ecotools
Ogen: Catrice, Essence, Nyc, Hema en Luminelle
Lippen: Rimmel

Veel budget merken dus en ook een boel producten die ik elke maand opnieuw gebruik. zoals de poeder, de foundation, de poederkwast en het oogpotlood van Luminelle.


Ik begon met de basis aanbrengen op mijn gezicht. Om te beginnen bracht ik met de Action spons de Gosh foundation aan. Foundation kun je op veel verschillende manieren aanbrengen zoals met je vingers of een kwast, maar ik blijf het het fijnst vinden met een sponsje. Over de foundation bracht ik met de Balea poederkwast de Max en more poeder aan. Deze koop je voor 99 cent bij de Action en hij doet zijn werk erg goed. Ik heb er al meerdere van versleten en ook nu is de pan weer goed zichtbaar. Op mijn wangen koos ik voor een bronzer van Essence. Het was namelijk 27 graden en bronzer geeft vaak een mooie glans. De bronzer  heet 01 Sun light en komt uit de Sun club collectie. Ik bracht deze aan met mijn blush kwast van Ecotools.


Op mijn lippen bracht ik mijn favoriete lip product van dit moment aan en wel 101 Celestial. Deze komt uit de Apocalips collectie van Rimmel en de kleur vind ik heel mooi en hij blijft ook nog eens erg lang zitten! Ook vind ik het een pluspunt dat hij intrekt en daardoor laat je na een paar minuten al niet meer af. Fijn voor verjaardagen waarbij er gezoend wordt.



Op mijn ogen gebruikte ik drie oogschaduw kleuren uit het C01 Rumble in the jungle palette. Ik begon met het aanbrengen van de donker groene kleur op mijn bewegende ooglid met de platte oogschaduw kwast van Essence. Daarna bracht ik met de blending kwast van Essence de gouden kleur aan in mijn ooghoek en dit blende ik licht samen. In mijn crease bracht ik de lichtgroene kleur aan. Ook dit deed ik met de blending kwast! Ik blende het geheel samen en haalde de fall out weg met de waaierkwast van de Hema.

Tot slot bracht ik op mijn wimpers de New York Color big bold angel lash mascara aan en op mijn waterlijn een zwart oogpotlood van Luminelle.




Helaas heb ik wel wat blauwe kringen onder mijn ogen, dus ik had beter nog wat concealer kunnen gebruikten! Toch ben ik verder wel heel tevreden over de look! De bronzer combineert goed bij mijn lip kleur en de ooglook past er goed bij.


Pas jij je make-up aan op je kleding?