donderdag 13 augustus 2015

Nyc smooch proof lipstain


Eind juli had de Kruidvat een actie waarbij alle make-up 1+1 gratis was. Ik haalde een bescheiden buit. Vandaag review ik de Nyc lipstain die ik kocht. Ik was nog niet bekend met dit product en zeer benieuwd!


De lipstain heeft een mooie felle roze kleur en dat draag ik graag in het voorjaar en in de zomer. De lipstain zit in een huls wat lijkt op een lipgloss en ook de manier van aanbrengen is hetzelfde. Met een stick applicator dus. De huls bevat in totaal 7 ml en de stain is 6 maanden houdbaar. Een naam kan ik niet ontdekken op de huls, maar deze stond wel op de plastic verpakking die eromheen zat. De naam is 100 Faithful coral. 


Bij het maken van de swatch ben ik teleurgesteld. Waar is de mooie felle kleur van de huls? Ook is hij nu meer oranje dan roze.


Op mijn lippen moet je echt zoeken naar het product en om het verschil goed te laten zien heb ik op mijn boven lip 2 laagjes aangebracht en op mijn onderlip wel 5! Helaas is zelfs dan het resultaat niet spectaculaire te noemen. Wel voelt de lipstain fijn aan en trekt hij snel in. Ook over de houdbaarheid kan ik weinig negatiefs vertellen. Hij blijf best een lange tijd mooi zitten.



Nee persoonlijk vind ik het helemaal niks. Een grote tegenvaller qua kleur en qua pigmentatie. Zonde.

Ik betaalde nu €1,99, maar dit was dus met 50% korting.


Wat is jou indruk van deze lipstain?