maandag 3 augustus 2015

Mijn leven in beeld week 31


Afgelopen week had ik een ander werkrooster dan normaal en moest ik op zaterdag werken. We genoten daarom zondag van het lekkere weer. Verder heb ik vooral veel afleveringen van OITNB gekeken en op dinsdag had ik een afspraak bij de verloskundige!

Maandag 27 juli: 

Op maandag ochtend werk ik altijd mijn statistieken bij. Daarna ben ik blogs gaan bezoeken en heb ik netflix gekeken. Ook ging ik aan de slag met wat voorbereidingen voor artikelen.  


Ik trok mijn Chelsea boots van vanHaren uit de kast, want het weer was slecht. Het regende alleen maar en ik kwam dan ook doorweekt aan op mijn werk. Vlak voor werktijd schoot ik nog even een winkel in voor een nieuwe jas. Ik krijg de mijne al een tijdje niet meer dicht en met al die regen is dat geen pretje. Helaas ben ik niet geslaagd.


Na het werk had mijn man lekker gekookt. Het recept hiervan kwam dinsdag online.

Woensdag 28 juli: 



Ik was al vroeg wakker en starte met een rondje blogs bezoeken en Utopia kijken!


Ik moest om 20 voor 10 bij de verloskundige zijn en eten wil s'ochtends nog niet zo best, dus ik ontbeet met een brinta wake-up in de smaak banaan. Het vult niet echt, maar ik vind het wel erg lekker!


Tussen de middag loop ik even naar de supermarkt. Ik heb al een paar dagen zin in mergpijpen!


Daarna maak ik een eotd. Deze komt volgende week maandag online!


Na het eten duik ik even in bad. Ik lees daar een 100% nl magazine die ik al een hele tijd in huis heb. Deze staat helemaal in het teken van jonge gezinnen!

Woensdag 29 juli: 

Om ben wederom heel vroeg uit bed. Om kwart over 8 sta ik namelijk al in de Jumbo!


Ik heb wat boodschappen gehaald. Ik doe tegenwoordig 3x per week boodschappen, zodat ik minder hoef te sjouwen met zwarte tassen en de aanbiedingen bij langs kan gaan.


Ik maakte een look met het garden of eden palette van Sleek. Deze kon je hier zien.

Donderdag 30 juli:

Ik was vandaag de hele dag aan het werk en heb geen foto's gemaakt.

Vrijdag 31 juli:

In de ochtend heb ik series gekeken, blogs bezocht en artikelen gemaakt. Daarna ben ik gaan werken en ik was pas laat thuis. Wederom geen foto's!

Zaterdag 1 augustus:

Om half 8 werd ik wakker en ben ik bezig gegaan met de financiële administratie. Wij houden een kasboek bij en die updaten we 1x per maand. Verder maak ik meerdere artikelen en neem ik filmpjes op. Rond kwart over 11 vertrek ik naar het werk.

Toen ik thuis kwam had mijn man bami gemaakt, maar mijn smaak is de laatste tijd nogal raar aan het doen, dus ik vond het ineens niet meer lekker.


Toen gooiden we maar een stokbroodje kruidenboter in de oven.


Bols kan altijd zo lief kijken!

De avond vulden we met een film kijken en we gingen rond half 11 naar bed.

Zondag 2 augustus: 

Ik maakte me al vroeg in de ochtend (voor zondagse begrippen) op en kleedde me aan om outfit foto's te gaan schieten.


make-up van de dag!


Ik appte Jantina nog even of ze het vond kunnen met de riem en dat vond ze zeker! 


We schoten wat outfit foto's in het bos en langs het water! Ik ben zo blij met deze maxi dress! 

Rond 12 uur waren we thuis en toen maakte ik het outfit artikel. Deze outfit kwam gisteren om 13:00 online. Daarna hebben we even wat gegeten en toen zijn we naar opa en oma gereden. Na een paar uurtjes reden we door naar de Action en de Jumbo. Toen we thuis waren ging mijn man de bbq voorbereiden terwijl ik nog even een artikel tikte. 


We hielden de bbq vrij simpel. Na de bbq zijn we in bad gegaan en s'avonds keek ik OITNB en maakte ik dit artikel. 


Hoe was jou week?