maandag 21 september 2015

Zwangerschap week 25


Week 25 van de zwangerschap was helaas wederom geen rozengeur en mannenschijn. In mijn update van week 24 liet ik al weten dat ik last had van lichamelijke ongemakken en er is eigenlijk weinig veranderd. Wel is er een grote verandering die hopelijk voor rust en minder pijn gaat zorgen.

Fysio: 
Maandag ging ik voor het eerst naar de fysio. Het was een aardige vrouw en ik heb oefeningen meegekregen die ik in het dagelijks leven mee moet gaan nemen. Ook heeft ze me wat adviezen gegeven over mijn slaaphouding, maar dat deed ik eigenlijk al. Vrijdag de 25e heb ik weer een afspraak. 

Arbo-arts:
Op donderdag had ik om 12 uur een afspraak bij de arbo-arts. Ik was van te voren best wel zenuwachtig, want ik had geen idee wat ik moest verwachten. Gelukkig viel het allemaal mee. De man van de arbo was heel aardig en hij vond het verstandiger dat ik niet meer op de winkelvloer ga staan. Ergens zag ik het wel aankomen, maar in de auto heb ik wel even wat tranen weg moeten pinken. Ik had het zo graag normaal afgemaakt tot mijn verlof. Ik weet dat dit beter is voor mezelf en voor de baby, maar makkelijk heb ik het er niet mee. 

Lichamelijke klachten: 
Ik was de hele week nog erg moe en heb veel last van mijn rug en bekken. Ook heb ik meer last van maagzuur. Dit is vooral in de avond het geval en gelukkig helpen Rennie's wel goed, maar ik wil er niet teveel van slikken in verband met mijn nieren. 


Gekocht en gekregen: 
We hebben online een wipstoeltje besteld en deze kwam binnen! Ik heb een poging gedaan om hem in elkaar te zetten, maar dat laat ik de volgende keer toch maar aan mijn man over. Ook bestelde ik een romper met de tekst die je hierboven ziet en een buikband voor onder je kleding. Hierdoor hoop ik mijn rug wat te kunnen ontlasten. Op vrijdag kregen we een lampenkap voor in de babykamer van mijn schoonmoeder. We waren hier al een paar weken naar opzoek en we konden maar niet slagen. Zij had er toevallig nog een liggen. Niet de mooiste, maar hij is leuk!

Buik: 
Die groeit lekker door!


Wat vind jij van baby kleding met teksten?