dinsdag 22 september 2015

Autumnal brown eyes


De herfst is begonnen en dat betekend dat ik weer andere kleuren erbij pak om me mee op te maken. Waar ik in het voorjaar veel felle en vrolijke tinten gebruik pak ik in het najaar juist meer neutrale en diepe donkere tinten. Vandaag laat ik een ooglook zien met twee oogschaduw kleuren uit het bekende W7 in the buff natural nudes palette. 

Naast het oogschaduw palette gebruikte ik twee kwasten om de oogschaduw mee aan te brengen en een oogpotlood en mascara.

In het oogschaduw palette zitten in totaal 12 natuurlijke tinten zoals bruin en crème. Je hebt ook nog 3 andere varianten van dit palette en ze worden weleens vergeleken met de Urban decay naked palettes. Dit is dan wel een goedkopere variant! Het in the buff natural nudes palette zou een dupe zijn van het Naked 2 palette.


Voor het maken van de ooglook gebruikte ik dus twee kleuren. Om te beginnen bracht ik met de smalle platte oogschaduw kwast van de Hema de bruine kleur aan. Ik bracht deze aan op de helft van mijn ooglid die het dichtst bij mijn ooghoek zit en ik liet hem iets doorgaan naar mijn crease. De kleur heet Earth.

Daarna bracht ik met de platte oogschaduw kwast van de Kruidvat de crème tint aan. Deze bracht ik op de rest van mijn ooglid aan en ook deze liet ik iets doorlopen naar mijn crease. Ik blende de kleuren daarna samen. Deze kleur heet Silk.


Daarna bracht ik op mijn wimpers de Nyc big bold angel lash mascara aan. Deze is zwart van kleur en geeft een mooi resultaat. Op mijn waterlijn bracht ik het oogpotlood aan wat ik altijd gebruik en wel die van Luminelle 






Welke kleuren draag jij in het najaar het liefst op je ogen?