vrijdag 25 september 2015

Mijn ervaring met.... luiers en billendoekjes


Geschreven door Jantina 
Meerdere malen per dag heeft je kleintje een schone luier nodig. Maar hoe weet je voor welke je moet kiezen? En welke luier doekjes zijn fijn? Vandaag vertel ik jullie mijn ervaring.

Luiers:
Ik ben erg fan van Kruidvat luiers. De kwaliteit is goed en de prijs is gemiddeld 14 cent per luier. Dit is ook nog eens vrij goedkoop.  


Voor maatje 1 en 2 gebruikte ik de newborn luiers. Op deze zat ook een streepje waaraan je kon zien of er veel plas in zat of maar een mini beetje. Erg handig!




Vanaf maatje 3 zit dit streepje er niet meer op maar de luiers zijn nog steeds erg fijn.



Ik probeerde ook een keer de euro profit luiers van de Kruidvat. Veel producten van deze lijn zijn fijne producten dus was zeker het proberen waard. Helaas gelden dit niet voor de luiers.... Ze zijn erg stug en het is alsof je een krant om de billetjes doet. Ook sluiten ze niet goed af. Ik heb er twee gebruikt en was er toen wel klaar mee


Mijn favoriet blijft gewoon huismerk Kruidvat!


Billendoekjes
Ik heb verschillende soorten billendoekjes geprobeerd. Wat vond ik er van?




Kruidvat lotion doekjes en oliedoekjes
Deze had ik groot ingekocht (in de aanbieding) toen ik nog zwanger was. Het zijn fijne doekjes. Er zit een aangename, milde geur aan maar redelijk dun. Voor een flink vieze luier heb je aardig wat doekjes nodig.  De olie doekjes zijn erg vet maar wel fijn voor een erg vieze luier.




Toujours
Deze doekjes zijn van de Lidl. Ik heb deze een keer gekregen. Maar ik vind ze niet fijn. Ik vind ze stinken... dus deze haal ik niet weer.




Teddy care
Deze doekjes zijn van de Action en erg fijn. Ze ruiken lekker en zijn net wat steviger dan de kruidvat doekjes. Een nadeel is dat ze soms wat aan elkaar vast blijven zitten.



OK€ lotiondoekjes
Ik had laatst een keer geen doekjes meer in mijn luiertas dus kocht ik bij de Coöp deze doekjes van het huismerk. Ze zijn lekker stevig maar hebben een erg overdreven parfum.


Mijn favoriet? De Teddy care doekjes van de action!



Wat vinden jullie fijne luiers/ doekjes?