maandag 7 september 2015

Mijn leven in beeld week 36


Normaal maak ik altijd een heel overzicht per dag welke foto's ik gemaakt heb en wat ik gedaan heb per dag, maar deze week was lichamelijk nogal een zware waardoor ik helaas maar 4 foto's heb geschoten. Deze keer dus een iets andere mijnleveninbeeld! 






Deze week stond vooral in het teken van het slopen van de keuken, want die kwam vrijdag binnen en daarna moest hij natuurlijk weer opgebouwd worden! De foto hierboven heb ik op zaterdag gemaakt. Mijn man was dus een heel eind gekomen en wat vind ik het resultaat mooi! Helaas is een deel van het aanrecht blad beschadigd, dus we moeten wachten op een nieuwe. 

Verder heb ik gewerkt en op dinsdag was ik vrij en was ik druk met boodschappen doen en bloggen. Vrijdagmiddag was ik ook vrij, maar zo moe dat er niks meer uit mijn handen kwam! Zaterdag was dit ook het geval. Hier lezen jullie meer over in het artikel van 18:00.


Hoe was jou week?