maandag 7 september 2015

Eotd in love with my playboy


Gisteren grabbelde ik in mijn stash en had ik een palette in mijn hand wat ik vorig jaar heb gekocht bij de Action. Het palette is van playboy (ja het erotische merk) en bevat 10 kleuren die je goed kunt combineren voor een perfecte look!


Het playboy palette is een wat groter doosje en dat maakt hem wel een beetje ongelukkig om hem te bewaren in je stash. Eenmaal open maakt het palette het helemaal goed, want het straalt luxe uit. In de deksel zit een vrij grote spiegel en onder de 10 kleuren oogschaduw vind je een spons applicator waarmee je de oogschaduw kan aanbrengen. Persoonlijk gebruik ik liever kwasten. Op de achterkant van het palette staat een quote die te mooi is om niet te delen.

'' Life is to short to be living somebody else's dream'' 


Het maken van de ooglook deed ik als volgt. Ik koos meteen twee kleuren uit die ik wou gebruiken en eenmaal bezig besloot ik om nog twee andere kleuren erbij te gebruiken voor een mooiere overloop en een goed resultaat.

Ik begon met het aanbrengen van de donker blauwe kleur. Ik deed dit met de platte oogschaduw kwast van de Hema en ik bracht hem aan op mijn bewegende ooglid. Helaas veroorzaakte deze kleur wel wat fall out. Dit heb ik aan het eind van de look weggewerkt. Daarna pakte ik een andere platte oogschaduw kwast van de Hema. Hiermee bracht ik in mijn ooghoek de lichtroze kleur aan en ik blende hem samen met de blauwe tint. Daarna pakte ik twee blending kwasten van Essence. Een van de twee gebruikte ik om een oogschaduw kleur aan te brengen in mijn crease. Dit werd de donker grijze kleur met glitters. Deze kleur is zo goed qua pigment dat ik er met de crème kleur overheen ben gegaan. Zo vond ik de overloop mooier!

Als finishing touch bracht ik op mijn wimpers de Get big lashes triple 3 black mascara aan van Essence. Ik bracht deze ook aan op de onderste wimper haartjes en over de mascara konden jullie afgelopen donderdag een artikel lezen. Op mijn waterlijn bracht ik een zwart lijntje aan met het Luminelle oogpotlood. Tot slot haalde ik de fall out weg die de blauwe oogschaduw kleur had veroorzaakt. Normaal doe ik dit vaak met de waaier kwast, maar deze keer koos ik ervoor om het weg te sponsen met een sponsje en wat foundation. Ik vind dat het er anders namelijk snel uit gaat zien alsof ik wallen heb!



Ik ben blij met het resultaat van de ooglook. Ik ga de laatste weken weer regelmatig voor blauw en deze look is perfect voor een avondje weg! Ik vind vooral de ronding erg mooi geworden en de oogschaduw kleuren lopen mooi over. De kleuren zijn glinsterend en het geheel spreekt! Ik heb dit palette een tijdje niet aangeraakt, maar daar gaat nu zeker weer verandering in komen!





Hoeveel kleuren gebruik jij meestal in een ooglook?