donderdag 3 september 2015

Notd nude holo


Als ik iets moet noemen wat ik leuk vind aan mijn uiterlijk dan staan mijn nagels daar zeker tussen! Ik heb hele sterke nagels en mijn tips zijn heel wit. Ik show mijn nagels daarom ook graag en dat doe ik het liefst door ze te lakken met een opvallende of speciale lak!


Ik lakte mijn nagels deze keer met twee lakjes van Essence. Beide niet meer te krijgen, maar wel erg mooi!


Ik begon met een nude lak. Deze heeft een mooie roze parelmoer kleur en ik bracht er twee laagjes van aan. De lak komt uit de nude glam collectie en heet 02 Iced strawberry cream een leuke naam voor dit subtiele lakje met een mooi glanzend effect.


Eroverheen bracht ik een glitterlak aan. Dit is 03 Hello holo en hij komt uit de special effect nail art topper collectie. Ik heb bijna alle lakken uit deze lijn en vind ze stuk voor stuk geweldig. Lekker goedkoop en bijzonder. Ik bracht een laagje aan en het resultaat is geweldig. Mijn nagels schitteren als een gek en ik hou ervan! Helaas komt het op de foto anders over dan in het echt.



Waarmee lak jij je nagels meestal?