donderdag 5 februari 2015

Beauty question Haal jij elke avond voor het slapen gaan je make-up eraf?


Ik ben dol op make-up en draag het dan ook bijna elke dag. Ik vind het belangrijk dat ik er goed uitzie en daarbij speelt make-up zeker een rol om mijn positieve punten te benadrukken! Wat ook belangrijk is is het schoon houden en verzorgen van je huid.

Om je huid schoon en verzorgt te houden is het belangrijk om je huid zowel s'ochtends als s'avonds goed te reinigen met een melk en een lotion. Dat het nodig is kun je vaak duidelijk zien, want het wattenschijfje ziet er vaak niet al te best uit. Om je huid te verzorgen is het belangrijk om je huid iedere dag in te smeren met een dag en nachtcrème. Daarnaast kun je zo af en toe nog wat extra's doen door bijvoorbeeld te scrubben of een masker op te doen.


Om eerlijk te zijn ben ik niet zo goed voor mijn huid. Ik tover maar heel af en toe mijn dag en nachtcrème tevoorschijn en ook mijn make-up blijft er regenmatig op zitten als ik ga slapen. Ook met scrubben en maskers ben ik niet heel trouw, maar toch ben ik daar nog redelijk tevreden over, want dit doe ik toch wel om de week.


Haal jij elke avond voor het slapen gaan je make-up eraf? 

5 opmerkingen:

  1. Ja, ik haal altijd mijn make up eraf. Alhoewel er ook een tijd is geweest dat ik dit niet deed :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik haal elke avond mijn make-up eraf, want het is echt niet goed om met make-up te gaan slapen & eerlijk vind ik het vies om met make-up in je bed te kruipen :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zelf haal ik echt elke avond mijn make up er af, het is een gewoonte die ik aangeleerd heb en deze hoort net als tandenpoetsen er voor mij bij...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik haal het ook elke avond af, net als tanden poetsen. Hoe moe ik ook ben, ik wil gewoon niet denken aan het feit dat mijn huid 's nachts niet kan "luchten". Plus het lijkt me gewoon ook zo vies (net als tanden niet poetsen 's avonds voor het slapen gaan bv)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik haal het er bijna altijd af maar soms valt het wel eens voor dat ik al in mijn bed lig en denk fuck vergeten te reinigen en meestal blijf ik dan gewoon liggen #ashame :/

    BeantwoordenVerwijderen