maandag 9 februari 2015

Notd Pretty pink


Laatst vertelde ik al dat ik het lakken van mijn nagels weer wat wou oppakken en dat ik het weer braaf iedere week wil gaan doen. Helaas heb ik me deze week al niet aan mijn voornemen gehouden, maar de week ervoor had ik wel een mooie roze lak op.



De roze lak die ik droeg is van China glaze en bevat een soort structuur als de lak opgedroogd is. Vandaar ook de naar texture! Deze lak heb ik al een tijdje en ik draag hem niet heel vaak, maar iedere keer als ik hem draag dan wordt ik blij! De kleur van de lak is mooi fel en het effect op de lak is bijzonder en geeft het een leuk effect. Een bijkomend voordeel is dat de lak zeer snel droogt en dat je precies kunt zien wanneer hij droog is, want zolang hij nat is zie je geen structuur.



Wat vind jij van dit soort lakken?