woensdag 4 februari 2015

Essence Sun club bronzers 01 Sun light & 02 Sun glow


Het is buiten ijzig koud en ik verlang naar de zon en de warmte! Ik merk met het kopen van nieuwe make-up en kleding dat ik ook al echt bezig ben met het voorjaar! Toen ik vorige week dinsdag de Sun club bronzers van Essence tegenkwam met 50% korting kon ik het niet laten om ze beide mee te nemen.


De variant met de perzik tint heet 02 Sun glow en is geschikt voor brunettes. De variant met roze is voor de blondines onder ons en heet 01 Sun light. Nu is op dit moment die voor de brunettes dus meer geschikt voor me, maar mijn ervaring is dat die soms juist minder mooi is dan de andere! Gewoon op je gevoel afgaan dus.


De bronzers zitten in een vierkant plasticken doosje en bevatten in totaal 9 gram product. De houdbaarheid is 24 maanden wat normaal is voor poederproducten.


Het patroontje in de blush spreekt me erg aan! Ik wordt er wel blij van. Wat me opvalt is dat ze beide best veel glinsters bevatten en dat de variant met de perzik tint een stuk donkerder is dan die met de roze tint.


Ook bij het maken  van de swatches merk ik dat ze echt wel een glitter overload hebben! Leuk, want dit gaat heel mooi schitteren in de zon, maar het is wel even oppassen dat het geen disco bal effect gaat geven! 


Op mijn gezicht heb ik de perzik kleurige variant subtiel aangebracht en ik vind het effect heel mooi. Een subtiele glitter is nu aanwezig, maar als je hem heftiger aanbrengt is hij wel heel erg aanwezig. Voor mij is het zeker een aanrader, maar wees wel voorzichtig met het aanbrengen ervan! De roze variant kunnen jullie overmorgen zien stralen bij mijn eotd artikel!

De sunclub bronzers kosten normaal €3,59 per stuk, maar zijn nu met 50% korting te bemachtigen omdat ze het schap gaan verlaten. Je moet er dus snel bijzijn!


Gebruik jij wel eens bronzer?