vrijdag 13 februari 2015

Leuke Valentijns uitjes


Morgen is het Valentijnsdag en afgelopen woensdag deelde ik al wat cadeau tips maar wat moet je nou doen? Het weer gaat gelukkig goed worden. 10 graden en zonnig net als vandaag, dus keuze genoeg!


Wandelen:
Maak samen een wandeling. Leuk en gezond! Romantisch langs het strand of gezellig in het bos! Het blijft droog, dus je kunt veilig op pad.

Zwemmen: 
Het is prachtig weer en slechts 10 graden buiten, maar voor een buitenzwembad toch nog wel echt te koud. Gelukkig zijn er ook genoeg overdekte baden. Zelf kan ik de zwembaden van Centerparcs aanraden en de Scheg in Deventer. Bij sommige Centerparcs parken heb je ook een arrangement dat je nog kunt eten of bowlen om je dag helemaal compleet te maken.

Skeeleren:
Bind de skeelers onder en ga gezellig samen hand in hand een rondje skeeleren.

Schaatsen:
Schaatsen willen mijn man en ik dit jaar echt nog gaan doen. Het is voor mij al meer dan 10 jaar geleden en het lijkt me zo leuk!

Samen koken:
Ga gezellig samen koken of bakken. Maar een heel 3 gangen menu of maak kleine hapjes met dingen die jullie lekker vinden! Ook is het leuk om te koken in het liefdesthema. Zo kun je bijvoorbeeld een fruitsalade maken met liefdes aardbeien of een pizza in de vorm van een hart.

Een stad bezoeken:
Prik met je ogen dicht een stad op de kaart van Nederland en ga daar samen naar toe of spreek samen af welke stad je wilt gaan bezoeken.


Uiteten:
Ze zeggen wel eens liefde gaat door de maag en ik ben het daar wel mee eens! Gezellig samen aan een tafeltje herinneringen ophalen onder het genot van een lekker drankje en heerlijk eten wat door een ander klaar is gemaakt.

Thuis dagje: 
Weggaan is natuurlijk hartstikke leuk, maar thuis kun je je ook prima vermaken. Bijvoorbeeld samen een filmpje kijken op de bank of in bed, gezellig spelletjes doen of je inrichting veranderen!

Foto's kijken: 
Als je al langer samen bent is het leuk om samen foto's te gaan kijken en herinneringen op te halen. Ook als je nog niet lang samen bent is het leuk om foto's te bekijken! Hoe zag hij er vroeger uit en waar is hij allemaal geweest?


Naar de bioscoop:
Gezellig samen een film kijken onder het genot van een colaatje en een bak popcorn! Zelf vind ik er op dit moment geen films bij die ik graag met mijn man zou willen zien, maar misschien denken jij en lover daar wel heel anders over.

Naar de dierentuin: 
Een dagje naar de dierentuin vind ik altijd erg leuk! Kijken hoe de beesten met elkaar omgaan en gewoon genieten!



Wat ga jij morgen met je Valentijn doen?