zondag 1 februari 2015

1 outfit, 3 schoenen


Je schoenen pas je vaak aan aan waar je naar toe gaat en je zoekt iets wat bij je outfit past. Vaak kunnen er meerdere paren bij en moet je even zoeken naar het juiste paar voor bij je outfit! Vandaag laat ik een outfit zien met 3 verschillende schoenen met 3 verschillende stijlen.

Mijn kleding bestaat uit:

- Bruine blazer H&M €29,99
- Blauw blouse C&A +/- €12,00
- Zwarte basic top H&M €4,99
- Blauwe legging Takko €14,99

Qua sieraden draag ik enkel mijn trouw en verlovingsring. 


De eerste combinatie is met mijn bruine sneaker sleehakken. De bruine kleur past goed bij mijn blazer en de schoenen maken de outfit die vrij gekleed is net wat stoerder. Met deze schoenen ga ik gerust een hele middag aan de wandel, maar een hele dag is me vaak net wat te pijnlijk. Ik kocht de schoenen een aantal jaren geleden bij de VanHaren voor €14,95 en ze zijn helaas niet meer te krijgen.


De tweede combinatie is met mijn chelsea boots van de VanHaren. Deze maken het geheel een stuk stoerder en meteen ook een stuk comfortabeler. Zo kan ik de hele dag op stap. Ik heb deze laarsjes nu een paar maanden en deze kosten €29,90.


En tot slot de derde combinatie. Deze is het meest vrouwelijk, maar ook meteen het minst comfortabel. Ik draag een paar licht bruine pumps van de VanHaren die ik twee weken geleden kocht in Amsterdam voor €9,95. Ideaal voor een avondje uit!


Welke combinatie vind jij het mooiste?