zaterdag 14 februari 2015

Eotd Sun on air


Experimenteren met oogschaduw is iets wat ik graag doe! Afgelopen woensdag besloot ik een ooglook te maken met het Casuelle palette van de Intertoys. De andere twee oogschaduws komen uit Sleek paletten. Deze paletten heb ik willekeurig getrokken en daarna heb ik kleuren gekozen. Deze keer een combinatie van oranje, grijs en blauw!


Allereerst bracht ik met de platte roze oogschaduw kwast van Essence de blauwe kleur aan op mijn bewegende ooglid. Deze kleur heeft een mooie glanzende finish en is makkelijk te blenden. Ideaal als basis kleur.


Daarover bracht ik in mijn ooghoek een knaloranje kleur aan uit het Curacao palette van Sleek. Deze kleur heet Tequila sunrise en is fel met een glanzend effect! Ik bracht hem aan met een platte oogschaduw kwast van de Hema.


De laatste oogschaduw kleur die ik aanbracht was de grijze kleur uit het Acid palette van Sleek. Ik deed dit met een blending kwast van Essence. Ik bracht hem aan in mijn crease en ik blende alle kleuren samen tot een goed overlopend geheel.


Tot slot bracht ik de Nyc Big bold volume mascara aan op mijn wimpers en het Luminelle oogpotlood op mijn waterlijn. Deze zijn beide zwart van kleur.

De ooglook: 



Wat een leuke kleurencombinatie vind ik dit weer! Het blauwe maakt de ooglook koel, maar door het vleugje oranje krijgt het toch een warm geheel. De kleuren hebben allemaal een mooie glimmende finish en daardoor passen ze ook weer goed bij elkaar.




Heb jij wel eens een toffe kleur combinatie ontdekt?