zondag 15 februari 2015

Nieuwe tas


Zoals jullie wel weten ben ik dol op de uitverkoop! Een tijdje terug was ik bij de Kruidvat aan het neuzen tussen al het afgeprijsde spul en kwam ik een hele mooie tas tegen. De prijs was bijna net zo mooi als de tas zelf, want hij koste me slechts €4,50.

De tas voelt hard en stevig aan en heeft een mooie taupe kleur. De tas gaat open door middel van een draaisysteem en het hengel is ook taupe kleurig met daaromheen een soort ketting die gevlochten is. Ik weet niet waardoor het komt, maar ik vind dat de tas een luxe uitstraling heeft.


Het formaat van de tas is kleiner dan ik normaal heb, maar dat heeft ook zijn voordelen, want dan kan ik ook niet zoveel rommel meenemen. De binnenkant van de tas bestaat uit een vak en dat vind ik wel jammer, want ik hou ervan om ook nog een vakje te hebben voor mijn sleutels.



Wat vind jij van deze tas?