zaterdag 26 september 2015

Persoonlijke update Onregelmatig bloggen


Zoals jullie gemerkt hebben verschijnen de artikelen de laatste weken nou niet bepaald in regelmaat. De ene dag post ik normaal, soms post ik minder en helaas zitten er ook dagen bij dat er niks online komt. Vooral van dat laatste baal ik heel erg! 
De reden dat ik zo weinig post is dat het lichamelijk niet zo goed met me gaat. Zoals jullie wel weten ben ik morgen 26 weken zwanger en helaas heb ik veel last van bekken en rug problemen. Ik heb er weken lang tegen gevochten op het werk, maar helaas heeft mijn lichaam aangegeven dat ik toch echt een stapje terug moet gaan doen. Ik werk in een winkel en hele dagen staan is voor mij niet meer te doen. De pijn begon als ik twee hele dagen stond, maar in een korte periode werd zelfs een dag van 5 uurtjes werken me al teveel en dan was ik een paar dagen nodig om bij te komen.

2,5 week geleden was de pijn en vermoeidheid zo erg dat ik besloot me ziek te melden en sindsdien ben ik niet meer aan het werk geweest. Vooral de eerste week was ik emotioneel gesloopt. Voor mij voelt het als falen en ik baal zo dat ik de wedstrijd tegen mijn lichaam verloren heb! Ik weet dat ik het zo niet moet zien, maar het is wel mijn gevoel.

Vorige week donderdag had ik een gesprek bij de Arbo-arts en die heeft ook aangegeven dat ik niet meer in de winkel moest gaan staan en ik enkel zittend werk zou kunnen verrichten. Dat is er bij ons op het werk niet, dus mijn verlof is nu al begonnen!


Nu zul je denken dan is er dus tijd om te bloggen, want je zit de hele dag thuis. Helaas werkt het niet helemaal zo, want wat ben ik moe! Ik slaap bijna iedere middag even een paar uurtjes bij en als ik in huis wat huishoudelijke dingetjes probeer te doen dan wordt ik meteen afgestraft met bekken en rugpijn. Gelukkig gaat het slapen s'nachts al wel een stuk beter. Ik loop bij de fysio en zij had me wat tips meegegeven. Ik slaap nu per nacht zo'n 6 a 7 uurtjes en de rest haal ik dus overdag in.

Vanaf maandag wil ik proberen om iedere dag gewoon weer artikelen online te hebben, maar het zullen zo af en toe wel opvul artikelen zijn met foto's van eerder en meer tekst. Als ik zit heb ik namelijk geen pijn.

Tot slot wil ik jullie nog even bedanken! Mijn bezoekersaantallen groeien met de week en ik haal veel steun uit jullie comments en berichtjes! Bedankt!


Ben jij vervroegd ziek thuis gebleven ivm je zwangerschap?