dinsdag 15 september 2015

De blog outfits van het afgelopen jaar


Ik kan me de eerste keer dat ik een outfit poste nog goed herinneren. Mijn gezicht op internet zetten had ik geen problemen mee, maar de rest van mijn lichaam maakte me toch wel wat onzeker. Ik ben natuurlijk niet de slankste en vind mezelf absoluut geen fashion queen, maar ik vind het wel leuk om mensen te inspireren met mijn outfits. Het afgelopen jaar kwamen er 15 outfits online en ik heb ze even op een rijtje gezet! 


1. Fall

Dit was de eerste outfit post die ik publiceerde en dit was op 20 oktober 2014. Ik kreeg 6 positieve opmerkingen en dat gaf me een zeker gevoel! Jullie waren zowel positief over de outfit als over de locatie. Zelf vind ik het ook nog steeds een leuke outfit. Helaas heb ik de legging een tijd terug al weg moeten doen omdat er gaten inkwamen! 


2. Mixed materials

Op 8 november post ik mijn tweede outfit post. Zelf vind ik dat ik er maar ongemakkelijk bij sta. Je kunt gewoon zien dat ik me geen houding weet te geven. Ik kreeg hier 2 reacties op en beide hadden er een compliment in over mijn schoenen. Zo jammer dat ik die nu tijdens mijn zwangerschap niet aan kan.


3. Swing

Deze outfit kwam op 26 november online. Ik had hierbij mijn nieuwe stoere boots van vanHaren aan en mijn nieuwe jasje van de Action. Ik kreeg slechts een reactie op deze outfit en dat kan ik me goed voorstellen. Ik vind dat deze outfit weinig goeds doet voor mijn figuur. De broek laat mijn heupen dikker lijken en ook de top doet niet veel goeds. Wel vind ik de kleur van mijn haar heel tof!



Op 28 november kwam er een herfstoutfit online met pasteltinten! Ik kreeg hier maar liefst 16 reactie's op en stuk voor stuk met complimentjes! De blazer was een ware favoriet van velen en ze vonden de combinatie erg leuk geworden! Achteraf gezien zou ik er nu toch andere schoenen onder gedaan hebben. Terwijl dat toen toch echt mijn favorieten waren. 


5. 1 outfit 3 schoenen

Op 1 februari poste ik een artikel waarin ik 1 outfit liet zien met 3 verschillende schoenen. Ik kreeg hier een reactie op en Eva vond deze combinatie het mooiste en ik ben het met haar eens! Wel had ik mijn blouse echt even moeten strijken!


6. A saturday in rain

Op 22 februari kwam een outfit online met mijn mooie bruine blazer van de H&m. Hier op kwamen 5 reactie's binnen waarvan 3 personen de tas erg mooi vonden!


7. When sun touched reed

Deze outfit kwam 26 februari online en kreeg drie opmerkingen! Valt het al op dat ik van jasjes hou!


8. In the garden

Deze outfit kwam op 1 maart online. Mijn man maakte deze foto's van mij toen, maar dat had hij beter niet kunnen doen. Ik vind de foto's niet mooi geworden en je kunt gewoon zien dat ik niet fit was! Toch kreeg ik van jullie 7 opmerkingen die allemaal positief waren!


9. A walk through meadow

4 dagen later (op 5 maart) kwam deze outfit online. Ik vind de omgeving van de foto's erg mooi en de outfit is voor mijn doen best wel sportief! Jullie waren vooral enthousiast over de top! Ik ontving 7 opmerkingen.


10. 1e pinksterdag

Op 25 mei kwam deze outfit online. Ik wist toen zelf al dat ik zwanger was en vond het spannend, want het moest natuurlijk niet opvallen. We schoten deze foto's in een parkje bij het hotel waar we zaten in Wageningen. Ik heb deze outfit van het zomer heel vaak gedragen. Op deze post kwamen 2 reactie's


11. Vlinders bij de watermolen

Deze outfit kwam op de tweede dag van onze vakantie online. We waren aan het kamperen in Haaksbergen en vlakbij zat een watermolen. Zo'n mooie plek om foto's te schieten! Helaas kwamen er alleen geen reactie's op.


12. Wandelen

Ook op deze outfit kwamen geen reactie's. Ik denk dat het kwam omdat het vakantie was en mijn bezoekersaantallen waren teruggelopen. Deze outfit kwam op 19 juli online en ik vind hem leuk, maar wel wat te donker voor de zomer. Ook heb ik voor het eerst in tijden mijn haar een heel klein beetje vast.



Een lange jurk vinden is een hele klus als je maar 1 meter 58 bent! In de zomervakantie lukt het me eindelijk en op 2 augustus poste ik een outfit met deze jurk. Ik kreeg 2 reactie's en ben zelf heel tevreden over de foto's! Ik vind de jurk leuk staan en ook de omgeving was erg mooi!



Op 30 augustus kwam deze outfit online en wat was het een klus om deze foto's te schieten, want er stond mega veel wind. Achteraf gezien vind ik de foto's niet outfit waardig en vind ik het allemaal niet mooi overkomen door de wind. Jullie waren ook niet enthousiast, want er kwamen geen reactie's! 



Deze outfit kwam zondag online en er kwamen twee reactie's op! Ik vind de foto's heel mooi geworden en de outfit ook. Wel vind ik het jammer dat je de lijn van mijn legging over mijn buik ziet! 


Welke outfit vind jij het mooiste?