maandag 28 september 2015

Mijn leven in beeld week 39


De afgelopen week had ik nog steeds dagelijks pijn, maar de vermoeidheid heb ik meer onder controle en ik weet nu precies wanneer ik bij moet slapen. Hierdoor had ik eindelijk het gevoel dat ik weer wat kon gaan doen! 


- Mijn man maakte deze foto van mijn buik. Hij groeit nu zo snel!
- Donderdag moest ik voor de GTT (suikertest en ik moest twee uur wachten! Lezen en blogartikelen bedenken dan maar. Na een uur kwam mijn schoonmoeder me onverwachts gezelschap houden! Gezellig.
- Dinsdag avond nam ik afscheid van mijn werk tijdens een teamavond. Ik trakteerde op zoenen met muisjes!
- Bij de GTT zat ik helemaal alleen achterin de gang. Ik was het eerste uur nogal misselijk en had geen zin in mensen om mij heen!


- Op dinsdag zag ik er zo uit!
- Maandag besloot ik weer eens een andere ring om te doen ipv alleen mijn trouwring!
- Ook maakte ik maandag deze ooglook.
- Op woensdag maakte ik onder de douche mijn favoriete conditioner op en een fruitige douchegel van Balea.


- Op maandag besloot ik dat ik toch echt eens wat gezonder moest gaan eten! Ik ontbeet met een kop thee, een appel, een beschuitje met appelstroop en een geroosterde boterham met kaas
- Als lunch at ik een pistolet met pesto en komkommer.
- Op donderdag at ik weinig als avondeten en toen ik s'avonds thuis kwam uit het ziekenhuis besloot ik een bakje chips te nemen.
- Zaterdag at mijn man een kliekje en voor mij maakt hij tortellini.


- Bijna altijd als ik alleen slaap dan komt Grolsch bij me op bed liggen. Hij licht dan zodra ik hem aanraak helemaal languit te spinnen!
- Vrijdag avond kwam mijn man terug uit de kost en hij had bij de Primark twee shirtjes en twee broekjes gekocht voor de baby!
- Bols is zo fotogeniek!


Hoe was jou afgelopen week?