maandag 26 mei 2014

Wat er onder de douche staat


Eerder had ik altijd de hele douche volstaan met producten, maar de laatste tijd probeer ik maar een product per keer te gebruiken en alles wat opgeruimder te houden. Op dit moment heb ik 6 a 7 producten in de douche staan en vandaag laat ik zien welke.
Odina visage gezichtsscrub: 
Ik scrub mijn gezicht zo'n 2 a 3x per week en deze scrub heeft hele fijne delen zodat het de huid op je gezicht niet beschadigd. De huid op je gezicht is namelijk zwakker.

Hema destressing bodyscrub:
Naast mijn gezicht scrub ik ook mijn lichaam onder de douche. Dit doe ik zo'n 2x per week. Als ik deze scrub gebruik dan gebruik ik er geen douchegel meer naast.

Kruidvat glans brillance shampoo:
Shampoo kan natuurlijk niet ontbreken. Dit gebruik ik bij iedere douchebeurt en dit wisselt iedere flacon qua merk en soort. 

Fa cream & oil douchegel silk & magnolia:
Ook dit product wisselt bij iedere flacon qua merk en geur en ook douchegel gebruik ik bij bijna iedere douchebeurt. Het enige moment wanneer ik hem niet gebruik is als ik mijn lichaam scrub. 

Kruidat Kleimasker pure deepcleansing:
Ongeveer 1x per week verwen ik mijn gezicht met een masker. Dit wisselt bijna iedere week qua soort, maar toch staat dit kleimasker nog in de douche. 

Balea zijdenzacht haarmasker met vijg: 
En tot slot mijn Balea haarmasker met vijg. Dit masker is het fijnste masker wat ik ooit geprobeerd heb en hij is helaas bijna op, maar gelukkig heb ik pas geleden een nieuwe gekocht. Het masker ruikt naar vijg, hoeft maar 3 minuten in te trekken en maakt mijn haar zacht en glanzend. 


Welke producten staan er bij jou onder de douche?