zondag 18 mei 2014

Essence lipstick 12 Blush my lips


Sinds Essence de lipsticks heeft veranderd/vernieuwd ben ik er weg van! Ik heb al een boel in mijn bezit, maar pas geleden kocht ik een nieuwe en wel een hele gave en opvallende kleur. Hij heet 12 Blush my lips en is heel diep roze.

De lipstick zit in een zwarte huls en op de huls zit een gekleurde lijn in de kleur van de lipstick en dat is handig, want zo kun je vanaf de buitenkant al zien welke lipstick je beet hebt zonder de naam uit je hoofd te leren. Op de onderkant van de huls zit een sticker met daarop de naam van de lipstick en ook dit stickertje heeft de kleur van de lipstick. Op de huls zit een witte sticker met daarop wat informatie. Zo staat erop dat hij 3,8 gram lipstick bevat en 24 maanden houdbaar is.


Op de lipstick zelf staat een e gedrukt van het merk! De lipstick zelf is diep roze van kleur en goed te combineren, maar bij een hele felle oogschaduw zou ik hem niet zo snel dragen omdat dat to much wordt.



De swatch maakt me blij. De lipstick voelt fijn aan en heeft een goede pigmentatie.


Op mijn lippen vind ik de kleur heel erg mooi! Hij is lekker opvallend en daar hou ik wel van! Qua houdbaarheid blijft hij zo'n twee uur goed zitten en daarna is toch wel behoorlijk vervaagt. Doordat de lipstick staint hou je wel een kleurtje op je lippen en daar ben ik wel blij mee. 



Ik kocht deze lipstick voor €2,39 bij de Trekpleister en ik kan hem zeker aanraden. De kleur is mooi, hij blijft goed zitten en dat ook nog eens voor een kleine prijs.


Heb jij al lipsticks van Essence uit deze lijn geprobeerd?