zaterdag 10 mei 2014

Mijn trouwjurk en accessiores


Het artikel van vandaag is wat later, maar wel met een goede reden, want ik ben gisteren getrouwd en moest vandaag natuurlijk de eerste trouw kiekjes laten zien. Ik laat vandaag mijn jurk en mijn sieraden zien en natuurlijk volgen er laten nog meer foto's en een uitgebreid verslag.


De bovenkant


Mooi werkje over de voorkant vanaf de borst tot over de buik. 


Rug vol met knoopjes, maar eigenlijk gewoon een ritssluiting. 


Sieraden vol met bling bling. Oorbellen droog ik niet omdat dat te druk werd bij de ketting.


Mijn jurk aan. Nu alleen de sieraden nog en mijn vriend kon mij ophalen. 


Aan het wachten op de fotograaf! 


Bij de locatie!

Ik heb gisteren een geweldige dag gehad en het was natuurlijk veeeeeel te kort! Normaal zou ik zeggen volgend jaar weer, maar ik hoop dat ik nooit weer ga trouwen en dan mijn man (wat klinkt dat gek) en ik altijd samen blijven! 


Hoe zou jou trouwjurk eruit zien als jou zou gaan trouwen?