zondag 25 mei 2014

Beauty question: Zonproducten


De zomer is in aantocht en over het weer hebben we op dit moment niks te klagen als het gaat om regen, kou en sneeuw. Nee de zon is volop aan het schijnen en dat maakt mij vrolijk. Ik hou van de warmte en de leuke dingen die je kunt doen met dit weer, maar toch is er ook iets aan mij wat er minder blij mee is en dat is mijn huid. 

Mijn huid is van zichzelf heel bleek en ik kan uren in de zon zitten, maar ik verkleur niet snel. Verbranden doe ik daarin tegen wel! Nu weet ik dat het verstandig is om zodra de zon schijnt je huid goed te beschermen door er een zonnemelk op te smeren, maar om eerlijk te zijn pak ik de flessen er alleen bij als ik bewust de zon in ga. Dit is bijvoorbeeld als ik een dagje ga varen of naar het strand ga.


Hoe goed bescherm jij je huid tegen de zon?