zaterdag 24 mei 2014

Mijn leven in beeld #8


De afgelopen week was het 'gewone' leven weer begonnen. De vakantie was weer voorbij en geen dingen meer die we moesten regelen voor de bruiloft. Vorig weekend zijn we lekker een dagje naar Meppen geweest en vanaf maandag ben ik gestart met bodieboost.




Zaterdag 17 mei: 
We waren dan terug van onze mini vakantie naar Zandvoort, maar voor ons ging de vakantie nog even door. Al vroeg stapten we in de auto naar Meppen waar we lekker door de stad zijn gelopen en natuurlijk hebben geshopt. Ik kocht o.a leuke moederdag cadeautjes, een tas vol met beauty producten bij de Dm, 3 paar schoenen bij Deichmann en heel veel eten en drinken bij de Kaufland. Nu was moederdag natuurlijk het weekend ervoor al, maar omdat dat het weekend na de bruiloft was hadden we moederdag bij mijn moeder vieren een weekje verschoven. Zaterdag avond gingen we heen en we speelden 3 potjes Kolonisten van catan. De eerste keer won mijn man en de andere twee keren heb ik gewonnen.




Zondag 18 mei: 
S'ochtends werd ik wakker met Bols op het voeteneind en de zon langs de gordijnen. Heerlijk wakker worden zo. Omdat het mooi weer was besloten we op pad te gaan. We gingen eerst uitgebreid lunchen en een biertje drinken op het terras en daarna gingen we een stuk lopen in het bos, maar dat was toch wel erg warm, dus we hadden het na een uurtje wel bekeken. Toen we terug reden kwamen we langs een ijskar en daar namen we een ijsje. Ook kwamen we langs een plaatsje waar een braderie was. We hebben niks gekocht, maar het was wel heel leuk. S'avonds nam ik lekker een voetenbadje met de Cream candy bar van Lush. De hele woonkamer rook heerlijk naar snoepjes.


Maandag 19 mei: 
Nu de bruiloft voorbij is en ik geen rekening meer hoef te houden met een jurk die moet passen kan ik weer volop aan de slag met werken aan een zomerproof lichaam. Voordat ik mijn jurk had was ik bezig met bodieboost en dat ging goed, dus ik pakte dit weer op. Ik ging meteen naar de winkel om een paar gezonde dingen te halen.

Dinsdag 20 mei: 

Ik heb een hekel aan voeten en sinds een paar maanden heb ik mega veel last van mijn voeten. De vellen breken los en daarnaast heb ik ook nog eens zonneallergie bultjes die heel erg jeuken. Niet echt een smakelijk verhaal, maar ik ben hard aan de slag om ze weer netjes te maken. Om de dag neem ik een voetenbadje en iedere avond smeer ik ze dik in voor het slapen gaan.





Woensdag 21 mei: 

Een van mijn favoriete fruitsoorten is aardbei. Ik maak er o.a. shakes mee, fruitsalade's of eet ze gewoon zo. Voor mijn blog was ik heel productief. Ik maakte 4 artikelen en 3 filmpjes! Ik dacht een goede voorraad te hebben, maar het vliegt er zo doorheen. S'avonds gingen manlief en ik een uurtje fietsen. Toen we over een fietspad fietsten in de natuur liep er een koe naast het pad. Een beetje eng, maar ook erg grappig. Ook zagen we een mooi beekje. Van dit soort dingen kan ik genieten.

Donderdag 22 mei: 

Op donderdag doen we altijd de wekelijkse boodschappen en daarna gingen we eten en douchen. Toen we 9 uur s'avonds het konijn zouden voeren was hij weg. Toen manlief thuis was gekomen stond de poort van de tuin ook al open en waarschijnlijk zijn het kinderen geweest die hem hebben geaaid en het hok niet dicht hebben gedaan, want wij voeren hem samen iedere avond en we weten zeker dat hij dicht zat en ook s'ochtends zat hij nog gewoon in het hok. Gelukkig zat Puschkin al sinds een uurtje of half 5 bij de achterbuurvrouw in de tuin, maar die wist niet dat hij bij ons hoorde en kreeg hem ook niet te pakken. Nu zit hij weer veilig in zijn hok.

Vrijdag 23 mei: 

Vriendlief maakte me om half 7 al wakker en vertelde me dat de trouwfoto's online stonden. Ik was meteen klaar wakker en bekeek alle 420 foto's! S'middags ging ik even naar de stad om twee armbandjes terug te brengen en even te informeren bij de stomerij wat het kost om mijn trouwjurk te laten stomen. Een duur grapje, want dat moet 120 euro gaan kosten. Ik kijk nog wel even verder of het goedkoper kan. Later s'middags ging ik naar mijn moeder toe om de trouwfoto's te laten zien en s'avonds bekeek ik ze samen met manlief.


Wat heb jij afgelopen week gedaan?