zondag 4 mei 2014

The boyfriend tag


Vorige week zondag zag ik op de blog van Laurence een leuke tag namelijk de The boyfriend tag. Bij deze tag stel je 18 vragen aan je vriend om te kijken hoe goed hij je kent. Aangezien vriendlief en ik vrijdag gaan trouwen vond ik dit een mooie manier om zijn kennis over mij te testen. Zal hij slagen? 


1. Ze zit voor de tv, waar kijkt ze naar?
Vriendlief: Gtst voor de rest via pc
Ik: Ik volg een heleboel series, maar er is er maar een die ik op de tv kijk en dat is inderdaad gtst!

2. Noem iets wat ze niet lust.
Vriendlief: Spruiten
Ik: Goed! Ook tomaten vind ik niet lekker. 

3. Jullie zijn uit eten, wat bestelt ze te drinken?
Vriendlief: Ice tea of fruitbier
Ik: Weer goed! Als ik moet rijden dan is het ice tea en anders als het op een normaal tijdstip is meestal fruitbier. 

4. Wat is haar schoenmaat?
Vriendlief: 38
Ik: Jup! 

5. Als ze spullen zou verzamelen, wat zou dat dan zijn?
Vriendlief: Make-up, schoenen, kleding
Ik: Ga je ook nog iets fout beantwoorden? 

6. Wat is haar favoriete broodje?
Vriendlief: Broodje kaassouffle met gebakken ei, ham, speciaal saus en rauwkost
Ik: Dit was niet het broodje waar ik aan dacht. Zelf dacht ik namelijk aan een Italiaanse bol met salami, komkommersalade en sla, maar die vriendlief noemt vind ik stiekem nog lekkerder! 

7. Noem iets wat ze elke dag zou eten als het kon.
Vriendlief: snoep
Ik: Wat zou ik dan misselijk zijn, maar je hebt wel gelijk. Vooral salmiak! 

8. Wat is haar favoriete ontbijtje?
Vriendlief: Op bed
Ik: Er is niks beters dan wakker gemaakt te worden met een ontbijt op bed. Het liefst dan met brunch broodjes en een gekookt eitje. 



9. Wat is haar favoriete muziek?
Vriendlief: Rammstein
Ik: Ik heb een hele brede muzieksmaak en Rammstein vind ik erg mooi, maar is zeker niet mijn favoriet. Rammstein luister ik vooral als ik boos ben. Beetje een raar antwoord schat? Of ben ik zo vaak boos ;)

10. Wat is haar favoriete sportteam?
Vriendlief: niet
Ik: Ik volg geen sport.

11. Welke kleur hebben haar ogen?
Vriendlief: Groen/blauw
Ik: Blauw

12. Wat doe jij, waarvan ze zou willen dat je het niet doet?
Vriendlief: In het openbaar boeren en scheten
Ik: Tjsa dat hoort toch ook niet! 

13. Waar is ze geboren?
Vriendlief: In haar ouderlijk huis
Ik: Klopt! 

14. Je bakt een taart voor haar verjaardag, wat is haar favoriet?
Vriendlief: Chocolade
Ik: De favoriet van iedere vrouw! 

15. Wat voor sporten heeft ze allemaal gedaan?
Vriendlief: Voetbal en volleybal
Ik: weer goed!

16. Wat zou ze uren kunnen doen?
Vriendlief: Slapen gem. 8 uur per nacht
Ik: Lekker droog weer, maar het klopt wel. Verder kan ik ook uren bezig zijn met werken aan mijn blog. 

17. Wat voor een uniek talent heeft ze?
Vriendlief: Vermogen om dingen uit te stellen tot het laatste moment en toch op tijd af te krijgen.
Ik: ...

18. Hoelang zijn jullie al samen?


Vriendlief: Over 10 dagen 7.5 jaar
Ik: Klopt ook. Hij heeft de vragen dinsdag beantwoord en aanstaande vrijdag gaan we elkaar het jawoord geven en dan zijn we 7,5 jaar samen. 


Ik vind dat vriendlief geslaagd is voor de test en hij kent me zeker goed genoeg om met me te trouwen! 


Wat vind jij van deze tag?