dinsdag 6 mei 2014

Beauty uk blush no.2 Isla rose


Een tijdje terug bestelde ik mijn eerste product van Beauty uk en dat was een oogschaduw palette. Die heb ik nog niet gebruikt, maar toch heb ik nog twee producten besteld van dit merk en wel twee blushes. Vandaag is het de beurt aan een van die blushes en wel no. 2 Isla rose.


Ik kocht deze blush bij Enchantra en normaal kosten ze €3,95 per stuk, maar nu was hij in de aanbieding voor €2,77. De blush zit in een zwart doosje die aan de bovenkant doorzichtig is zodat je de kleur van het product kunt zien. In het doosje zit in totaal 5 gram blush en hij is 18 maanden houdbaar.


Als je het doosje opent komt de blush tevoorschijn en ook zit er een kwastje bij om de blush mee aan te brengen. Handig voor onderweg. Wel mis ik dan een spiegeltje.


In de blush staat de tekst make your statement gedrukt. Ik vind het een leuke toevoeging en zo kan ik goed zien wanneer ik de blush veel gebruikt heb. Dat geeft toch altijd een soort voldoening. 


De kleur van de blush is vrij opvallend. Roze en met een subtiele glitter. Ook de pigmentatie is top, maar ik merk met het maken van de swatch wel dat de blush vrij poederig is. 


Op mijn wangen vind ik de blush prachtig! Ik bracht hem eerst aan met het kwastje die erbij zat, maar dat doe ik maar niet meer. Ik pak er gewoon mijn vertrouwde Essence blush kwast voor. Ik kan deze blush zeker aanraden, want aan de blush is maar een nadeel te ontdekken en dat is dat hij wat poederig is. Voor de prijs hoef je het in elk geval niet te laten. 


Kende jij het merk Beauty uk al?