woensdag 21 mei 2014

Lush Cream candy bubble bar


Vanochtend liet ik jullie mijn Lush Haarlem aankopen zien en vanavond is het tijd voor de eerste review en wel van de cream candy bubble bar.


Cream candy bubble bar is een roze blok met een schattig geel bloemetje met een donker roze hart. Ik merk bij het beethouden van de bar dat hij heel creamy is. Dat verklaard de naam.


De geur van de bubble bar is zoet met een vleugje vanille. Op de site van Lush vind ik dat hij inderdaad vanille bevat, maar ook orchidee. Dat had ik niet verwacht, want bloemig vind ik hem niet ruiken.


De binnenkant van de bar vind ik een beetje saai. Ik hoopte op een geel hart, maar helaas. Gewoon helemaal roze. Aangezien ik geen bad heb gebruikte ik de bubble bar in mijn voetenbad. Ik verkruimelde een stukje onder de stromende kraan en er komt een heerlijke schuimende laag over het voetenbad water. De geur verspreid zich door de hele kamer en mijn voeten voelen zacht na het afdrogen.


Ik denk dat de bar in bad zo'n 5 keer te gebruiken is, maar ik verkruimel hem altijd helemaal zodat ik hem zuiniger kan gebruiken in mijn voetenbad. Voor deze bubble bar betaal je €5,55 en daar kan ik hem zeker voor aanraden! De geur is echt hemels en de werking is ook nog eens prima. Het enige nadeel wat ik kan noemen is dat de uitstraling me een beetje tegenvalt.


Heb jij al eens iets van Lush gekocht?