vrijdag 9 mei 2014

Nyc big bold up to 24h mascara 859 Extreme black


Voor mij is het vandaag een hele bijzondere dag, want ik stap in het huwelijksbootje, maar jullie merken hier niks van, want ik heb gewoon weer een review voor jullie. Ik heb volgens mij zo langzamerhand alle mascara's uit de Big bold collectie van Nyc wel geprobeerd en toen ik er laatst een voor een prikkie kon kopen nam ik de Nyc big bold up to 24h mascara mee.


De Big bold up to 24h mascara heeft een zwarte huls en metallic paarse letters als opdruk. In de huls zit 12 ml product en de mascara is 12 maanden houdbaar. Best opvallend, want meestal is dit maar 3 a 6 maanden. De mascara heeft de naam 859 Extreme black en hij zou dus heel zwart moeten zijn. 


Het bosteltje is zoals bij alle mascara's uit deze lijn wat groter. Persoonlijk vind ik dit altijd wel fijn werken omdat ik mijn wimpers zo beter kan 'pakken'.


Zonder mascara


Met de mascara. Mwa... Ik ben lichterlijk teleurgesteld. De mascara geeft me wel wat volume, maar echt heel zwart vind ik hem niet. Nee gewoon zwart. Ook de houdbaarheid is zeker geen 24 uur. 


Al met al een beetje een miskoop, maar gelukkig hoef ik er niet om te treuren, want ik heb er slechts €1,29 voor betaald en normaal zijn ze €4,29. Nyc is te krijgen bij de Kruidvat. 


Heb jij al eens een mascara van dit merk gekocht?