maandag 26 mei 2014

Sleek pout paint 160 Pinkini


Het is alweer bijna twee maanden geleden dat ik de Sleek pout paint 162 Milkshake reviewde en dat smaakte naar meer. Ongeveer een maand geleden bestelde ik nog een kleur en wel Pinkini. Deze is knal roze en vandaag review ik deze.


Een pout paint is een tubetje met een vloeibare lip stain. Het tubetje bevat in totaal 8 ml en is 12 maanden houdbaar. De uitraling van de tube is strak en nu wist ik het formaat natuurlijk al, maar bij Milkshake vond ik hem toch vrij klein toen ik hem uitpakte. De tube is netjes geseald zodat je weet dat hij nog niet gebruikt is.


De swatch ziet er veelbelovend uit.


Ik bracht de lipstain aan met een kwastje en ik vind de kleur geweldig. Het pigment is top en de substantie voelt fijn aan. Toch merk ik een heel groot nadeel. De lipstain trekt namelijk in mijn lijntjes en dat maakt het effect niet mooi. Iemand tips om dit te voorkomen?


De lipstain blijft heel erg goed zitten, maar hou de spiegel wel in de gaten, want als hij vervaagd dan kan het er raar uit gaan zien.


Ik weet het niet zo goed. De kleur is prachtig, hij staint waardoor hij goed blijft zitten en hij plakt niet, maar dat hij zo in de lijntjes trekt vind ik wel echt een groot minpunt.

Normaal kosten ze €6,99, maar Enchantra heeft heel vaak leuke acties waarbij je korting krijgt.


Heb jij al een Sleek pout paint in je bezit?