zondag 25 mei 2014

Dove deodorants Go fresh, Original en Beauty finish


Een week voor de bruiloft kreeg ik van mijn moeder de vraag welk parfum ik wou dragen op de grote dag. Ik had er nog niet bij nagedacht, maar al snel wist ik dat het mijn favoriete parfum van Naomi campbell moest worden. De So...? Kiss me deodorant die ik normaal gebruik paste er niet bij, dus ik kocht 3 nieuwe dove spuitbussen


Ik ben gek op de geuren van Dove, maar op de een of andere manier heb ik ze al heel lang niet meer gekocht. Ik nam nu de Go fresh pomegranate & lemon verbena, de original en de beauty finish variant mee.


De bussen zijn wit en de doppen hebben een vrolijke kleur die past bij de rest van de uitstraling van de flacons. De inhoudt is 150 ml en de deodorants beloven je 48 uur bescherming te geven en ze bevatten geen alcohol.


De go fresh pomegranate & lemon verbena variant ruikt zoet en fris en is het minst sterk van de drie. Ook merk ik dat ik deze als ik naar bed ga niet meer ruik. Persoonlijk vind ik dat niet erg, want hij beschermd de hele dag prima en het hoeft van mij geen 2 dagen te zijn.


Original heeft een geur zoals ik ken van Dove. Zacht en sterk en naar mijn mening een typische verzorgende geur. Deze heb ik op de dag zelf gedragen en ik heb er geen spijt van gehad. De hele dag heb ik hem geroken en niet op een storende manier. Aan het eind van de dag is de geur nog steeds aanwezig.


De beauty finish variant vind ik een beetje tegenvallen. De geur spreekt me niet heel erg aan en dat vind ik wel het belangrijkste. Over de werking heb ik niks te klagen. 

Ik kocht de flacons bij de Trekpleister en de prijzen lagen tussen de 3 en de 4 euro, maar dit verschilt per soort.


Wat vind jij van de geuren van Dove?