woensdag 21 mei 2014

Lush Haarlem aankopen


Toen ik op onze trouwdag van mijn schoonmoeder hoorde waar onze paar dagen weg naar toe zouden gaan ben ik meteen gaan speuren naar steden in de buurt. In het hotel in Zandvoort zat een bad en toen ik zag dat er in Haarlem een Lush zat wist ik dat ik er heen moest! Ik kocht 2 stukken zeep en 4 bubble bars. 
Honey i washed the kids zeep: 


Een hele tijd geleden won ik een stukje Honey i washed the kids zeep en die was bijna op, dus toen ik de Lush binnen liep wist ik meteen dat ik een nieuw stukje wou hebben. Ik heb 100 gram gekocht en ga hem in twee stukjes snijden en weer bij mijn wastafel leggen. Honey i washed the kids ruikt heerlijk zacht naar honing. Wel vind ik het jammer dat de zeep geen mooiere uitstraling heeft. Bij het grote stuk is het bruine deel een soort honinggraat.


Rock star lichaamszeep: 


In de winkel heb ik aan een heleboel zepen gesnuffeld en uiteindelijk is het Rock star geworden. Ook hiervan nam ik zo'n 100 gram en deze ruikt heerlijk zoet naar snoepjes. De keur van de zeep vind ik erg leuk!


Bunny bubble bar: 


Wat een schatje is dit zeg! Een lief klein wit konijntje die ook nog eens super lekker ruikt. Ik vond hem heel zacht ruiken, maar de geur moeilijk te omschrijven. Ik heb het opgezocht op de site en kwam erachter dat hij shea boter en cocoa boter bevat. Deze ingrediënten hebben beide een verzorgende werking, dus ik ben benieuwd! Deze koste €5,95.


Bright side bubble bar: 


De roze variant (comforter) van deze bubble bar heb ik al en die gebruik ik regelmatig met veel plezier. De Comforter ruikt heel zoet en fruitig en bright side is daarin tegen veel frisser en ruikt heerlijk naar citrus vruchten. Deze koste €7,10.


Creamy candy bubble bar: 


Creamy candy is roze van kleur en heeft een schattige gele bloem op de bovenkant. Voor deze bubble bar heb ik €5,55 betaald en wat me meteen opvalt is dat hij niet korrelig en hard is, maar juist heel zacht en smeltbaar. De geur is zoet met een vleugje vanille.


Sex bomb bath ballistic:


En tot slot een bloemige bal. Ik ben erg benieuwd naar de binnenkant van deze bal. Op de bovenkant zit een roosje en de bal ruikt naar jasmijn en ylang ylang! Deze koste €6,05.


Ik ben erg blij met al mijn aankopen en ik kan niet wachten tot mijn volgende bezoek aan de Lush. Ik voel me daar altijd als een klein meisje in een snoepjeswinkel en vind het leuk dat je Lush buiten al kunt ruiken.


Waar ben jij het meest benieuwd naar?