dinsdag 20 mei 2014

Mini huwelijksreis naar Zandvoort


Mijn schoonmoeder heeft ons een klein midweekje weg gegeven als trouwcadeau en op onze bruiloft (9 mei) maakte ze bekend waar de reis naar toe zou gaan. Ze had een hotelletje geboekt in Zandvoort en daar hebben van vorige week maandag tot donderdag vertoeft. Vandaag een verslag van deze vakantie met wel heel veel foto's! 
Op maandag ochtend stapten we in de auto en voordat we naar het hotel gingen hebben we geshopt in Haarlem. We hebben hier een paar uurtjes rond gelopen en geluncht bij de La place. Ik vind Haarlem een leuke stad om te winkelen en heb me vooral uitgeleefd bij de Lush. In het hotel zat een bad, dus daar moest ik natuurlijk wel wat lekkers voor hebben. Morgen ochtend zien jullie mijn aankopen!



Rond half 3 checkten we in in het hotel en daarna zijn we lekker in bad gaan ontspannen. Mijn schoonmoeder had een welkoms diner bij geboekt en deze bestond uit een 4 gangen buffet. Het eten was er heerlijk en ik kon echt merken dat we in een wat luxer hotel zaten. Normaal ga ik eigenlijk altijd met de tent of in een huisje en in mijn leven ben ik slechts 1x eerder in een hotel geweest. Na het eten gingen we het strand op. Het hotel zat er slechts 2 minuten lopen vanaf.






Links was ons hotel



Dinsdag ochtend maakt ik even snel een foto van de hotel kamer. Een mooie ruime kamer. Daarna maakten we gebruik van het hele uitgebreide ontbijtbuffet.


Daarna reden we naar Zaandam. De hoofdrede dat ik hier heen wou is de Primark, maar ook was ik erg benieuwd naar de mooie gekleurde gebouwen die je altijd op de foto's ziet. Bij de Primark hebben we zo'n 1,5 uur rondgekeken en zoals je begrijpt ben ik niet met lege handen naar huis gegaan! Rond 4 uur waren we weer bij het hotel en toen zijn we Zandvoort even door gelopen. Door de winkel straat, wat eten en terug via het strand.




Woensdag zouden we naar de Keukenhof gaan, maar toen we heen reden begon het te regenen. We besloten Lisse in te gaan en daar even in de winkels te neuzen. Ik kocht er een nieuwe camera en liet een telefoon en tomtom achteruit liggen bij een filiaal in onze omgeving omdat die er niet meer op voorraad was. Gelukkig was het ondertussen droog, dus op naar de Keukenhof. We lunchten er wat en liepen er rond. In eerste instantie vonden we het maar niks omdat de tuinen tegenvielen en we het wat meer voor oudere mensen vonden. Hoe verder we liepen hoe leuker we het begonnen te vinden.









Toen we terug in het hotel waren hebben we de camera aangesloten en we kwamen erachter dat er al wat energie in de accu zat, dus we gingen het strand op om foto's te schieten.











Het hotel waar we in zaten


Toen we genoeg foto's hadden gingen we wat eten bij een pannenkoekenhuis.

Donderdag ochtend hebben we eerst ontbeten en daarna ging manlief naar de sauna en ik ging blogs lezen. Toen de koffers inpakken en op naar huis.

We hebben een super vakantie gehad en het enige nadeel dat ik kan noemen is dat het te kort was. Het hotel was leuk, de omgeving was super en ook het weer was prima


Ben jij al wel eens in Zandvoort geweest?