vrijdag 2 mei 2014

Mua blush shade 1


Sinds kort is er een nieuw merk in een aantal schappen van Kruidvat te vinden en wel het merk Mua. Als ware beauty fan moet je dat ondertussen al wel weten en ik ben zelf zo iemand die dan bijna dagelijks gaat kijken of het er al ligt. Ongeveer twee weken geleden was het zover. Ik deed ik mijn allereerste Mua aankopen en toen kocht ik onder andere deze blush.

De blush zit in een simpel plastic doosje en hij is wat kleiner dan ik had verwacht. De uitstraling van het doosje vind ik goedkoop ogen. Wat ik wel mooi vind is dat het merk er met zilveren letters op gedrukt staat en dat je door de deksel heen kunt zien welke kleur je beet hebt. In het doosje zit 2,4 gram en hij is 12 maanden houdbaar. Ze hebben meerdere kleuren in het assortiment, maar de kleur die ik kocht is shade 1. Jammer dat ze geen leuke namen hebben. 


Shade 1 is lief roze van kleur en in de blush staat mua gedrukt. Leuk, want nu kan ik goed zien of ik hem veel gebruik! Als de tekst weg is geeft me dat altijd wel een voldaan gevoel. 


De swatch valt me een beetje tegen. Het pigment is niet geweldig en de substantie is heel zacht en poederig. 


Eenmaal op mijn wangen is de blush goed te zien en valt het pigment eigenlijk helemaal niet zo tegen. Wel verlies je vrij veel product doordat de blush vrij zacht is. 


Op de verpakking en het poederige na vind ik dit een prima blush voor een goede prijs. je betaald er namelijk maar €2,49 voor!


Heb jij al een blush van Mua in je bezit?