zaterdag 17 mei 2014

Persoonlijke update: Trouwen, mini huwelijksreis en blogveranderingen


Na een paar dagen rust is het weer gedaan en gaan we weer op volle toeren door met het bloggen! Het leek me leuk om jullie eerst even een kleine update te geven over wat er veranderd is, wat ik de afgelopen week heb gedaan en over de dingen die hier gaan veranderen. 

Over de bruiloft blijf ik kort, want vanavond kunnen jullie een uitgebreid verslag verwachten van hoe de dag was en hoe hij gelopen is. Helaas zal dit meer verhaal zijn dan foto's omdat mijn man (ik wen er al een beetje aan) graag privé wil blijven. 


Vanaf maandag tot donderdag hebben manlief en ik in een hotel in Zandvoort gezeten. Dit was een huwelijks cadeau van zijn moeder en wat hebben we het fijn gehad. Het hotel was heel mooi en luxe en de zee was nog geen minuut lopen! Ook hadden we gelukkig mooi weer! Over wat we gedaan hebben komt ook nog een verslag online en deze kunnen jullie begin van de week verwachten.


En tot slot nog het punt wat jullie misschien wel het meest aangaat! Nu de bruiloft voorbij is kan ik al mijn tijd en energie weer in het bloggen stoppen en dat betekend dat jullie vanaf nu iedere dag twee artikelen om 6 uur kunnen verwachten (een in de ochtend en een in de avond). De onderwerpen zullen niet meer vast staan, maar zullen hoofdzakelijk nog steeds over beauty gaan en over de dingen die ik meemaak!

Ook heb ik de afgelopen week een nieuwe telefoon en camera gekocht. Mijn oude telefoon was mega langzaam en ik had hem nog niet zo lang, maar vond wel dat ik toe was aan een nieuwe. Sinds donderdag avond heb ik mezelf ook weer aangemeld bij Instagram en hierop deel ik foto's die ik maak met mijn telefoon. Een keer per week komen deze ook terug in een mijn leven in beeld verslag. De camera is een nieuwere versie van die ik al had en het is nog even puzzelen, maar ik ga flink oefenen en dan komt het vast allemaal goed. Welke camera en telefoon ik heb gekocht zien jullie morgen avond.



Heb jij de afgelopen week nog wat bijzonders gedaan?