donderdag 8 mei 2014

Notd Party


Ik lak mijn nagels de laatste tijd niet zo vaak meer en ik vind dat daar verandering in moet komen omdat ik het leuker en netter vind staan en ik heel veel lakjes in mijn rek heb staan die ik dus niet gebruik. Vorige week maandag lakte ik mijn nagels met een zilveren lak met gekleurde glitters van de Etos.


De lak heeft een hele leuke naam namelijk Party. Ik vind dit een leuke naam en ook best wel passend bij de lak, omdat hij gekleurde glitters bevat. De basis van de lak is zilver parelmoer van kleur en de glitters bevatten allemaal verschillende kleuren. Ik ontdek paars, rood, groen, blauw, goud en zilver.


Ik bracht twee laagjes van de lak aan en vind het effect heel mooi, maar ik had hem wel wat meer dekkend verwacht. De gekleurde glitters geven de lak een feestelijk en vrolijk effect en dat maakt een hoop goed! 



Wat vind jij van deze lak?