zaterdag 24 mei 2014

The body shop bodybutter stash


Het meest bekende product van The body shop zijn denk ik wel de bodybutters. Ze hebben veel verschillende geuren. Voor een grote pot met 200 ml betaal je normaal €16,-, maar zelf ben ik meer fan van de mini's. Vandaag laat ik mijn bescheiden stash zien.


Om te beginnen de enige grote pot die ik heb, maar eigenlijk is hij nog niet heel groot. Het is namelijk een duo en hij bevat voor de helft een butter en de andere helft is een bodylotion. De geur van deze paarse pot is acai en hij ruikt vrij sterk, maar de geur kan ik moeilijk plaatsen.


Dan op naar de mini's. Deze bevatten 50 ml per potje.

Om te beginnen de Cranberry joy variant. Deze ruikt heel fruitig en een geur die ik graag in de winter gebruik, maar zomers vind ik het helemaal niks. Gelukkig is dit ook een uit een winterlijn. Ik heb deze gewonnen bij een winactie.


Dan mijn favoriet. Deze ruikt heel zacht en bloemig en is met Moringa.


De aardbeien variant ruikt heel zoet en fruitig en is ook zeker een aanrader. Ik heb van deze geur ook de bodylotion in mijn bezit en de douchegel heb ik ook al eens gehad in mini variant.


En tot slot een met citroen. Normaal ruikt citroen heel fris en sterk, maar deze geur is anders. Ik merk zeker dat het citroen is, maar hij is heel zacht, maar zeker wel aanwezig.



Heb jij bodybutters van TBS in je bezit?