zaterdag 10 mei 2014

Trekpleister aankopen 1+1 gratis op make-up


Het was eigenlijk niet de bedoeling om vandaag te gaan shoppen bij de 1+1 gratis op make-up actie bij Trekpleister, maar toen manlief en ik in de stad waren om het ringenkussentje terug te brengen naar de juwelier kon ik het niet laten om binnen te lopen.


Het eerste product wat ik uit het schap pakte was de All about matt! fixing compact powder van Essence. De poeder die ik nu gebruik is bijna op en ik heb een losse witte poeder van Essence, maar omdat ik heel veel positieve verhalen over deze poeder hoorde nam ik deze mee. Hij kost €2,99


Deze camouflage cream van Catrice heeft een beetje hetzelfde verhaal. Ook hier heb ik veel goeds over gehoord en de camouflage cream die ik nu gebruik heeft de pan geraakt. Ook deze koste €2,99. 


Mijn poeder kwast van Ebelin is helaas pas geleden los geraakt van de steel en ik heb hem gelijmd, maar ben bang dat het niet lang meer goed gaat. Hoe dan ook kwasten komen altijd uit, dus ik nam de paarse poeder kwast van Essence mee. Het wordt eentonig, maar deze koste ook €2,99.


Ik heb de laatste tijd steeds vaker last van een rode huid en dit product kende ik eigenlijk nog niet, maar voor dit geld besloot ik hem te proberen. Ik snap nog niet helemaal hoe ik het product moet gebruiken, maar het gaat vast goed komen. Deze koste €4,49.


Sinds de lipsticks van Essence vernieuwd zijn ben ik er fan van! Ik heb er al best veel in mijn bezit en voor €2,39 nam ik ook 12 Blush my lips mee. 


En tot slot het duurste product. Ik nam de Pure shine lipbalm mee in de kleur 060 Go flamingo go! Ook hier heb ik goede dingen over gehoord. Deze koste €4,99. 


De prijzen die ik heb genoemd zijn allemaal zonder de korting.

Heb jij ook wat gekocht tijdens deze actie?