dinsdag 27 mei 2014

Lush bunny bubble bar


Mijn voetjes in een voetenbadje steken is op dit moment een pretje, want ik heb allemaal lekkere Lush producten om te proberen. Vandaag is het alweer tijd voor de derde bubble bar review en wel die van een schattig konijntje.


De onderkant van het konijntje had ik in de winkel nog niet gezien, dus ik was thuis blij verrast om te zien dat hij knalroze was. Het konijntje bevat cacao en shea boter en heeft dus een vrij verzorgende werking. Fijn, want dat kunnen mijn voeten op dit moment wel gebruiken.


Omdat ik geen bad heb gebruik ik hem in mijn voetenbad en daarvoor steek ik hem in allemaal kleine stukjes. De eerste messteek ging recht door het 'hart' en dat gaf een mooi effect.


Het konijn is geïnspireerd op het konijn van Alice in wonderland en heeft een heerlijke geur met vanille en orchidee. Lekker zoet en sterk.


Ook over de schuimlaag ben ik erg tevreden. Na gebruik voelen mijn voeten heerlijk zacht aan en ik kan dit schattige konijntje zeker aanraden.

De bunny bubble bar kost €5,55 per stuk en daarvoor krijg je zo'n 80 gram.


Wat doe jij in je voetenbad?