vrijdag 23 mei 2014

Beauty uk baked blush Prosicle pink


Toen ik mijn allereerste blush van beauty uk (Isla rose) gebruikte was ik meteen enthoussiast en daardoor ook heel benieuwd naar de andere blush die ik tegelijk bestelde bij Enchantra. Dit is een roze baked blush en zit in een heel schattig doosje!


Op de achterkant van het doosje staan de ingrediënten en de naam van de blush. Hij heet Popsicle pink en in het doosje zit in totaal 4,4 gram product. De blush is in totaal 12 maanden houdbaar en kosten normaal €4,50, maar zijn afgeprijsd naar €3,15.


Bij het openen van het doosje komt de blush tevoorschijn. Ook zit er in het doosje een vrij grote spiegel. Handig!


De blush heeft een lieve roze kleur met een mooie glans.


De swatch vind ik mooi en dan vooral de gloed die eroverheen zit, maar hij valt me qua pigmentatie wel wat tegen. De substantie van de blush is heel subtiel


Van dichtbij op mijn wang. Moeilijk om te zien.


Hele gezicht van vrij dichtbij. Ook hierbij kun je blush niet zo goed zien en voor mij is hij dan ook te subtiel.


Voor mij valt de blush tegen. Er komt weinig kleur vanaf en daardoor is hij slecht te zien. Ik hou er zelf meer van als er meer kleur vanaf komt.


Kende jij het merk Beauty uk al?