zondag 11 mei 2014

Catrice Camouflage cream 010 Ivory


Gister avond liet ik al mijn Trekpleister aankopen zien van de 1+1 gratis actie op make-up. En vandaag is het tijd voor de eerste review en wel over de camouflage cream van Catrice.


Ik gebruikte altijd de match to cover concealer van Essence, maar de ene kleur erin is te donker voor mijn huid en de andere heeft de pan geraakt, dus deze actie was een goede kans om de Catrice concealer te proberen, want ik heb er veel goede dingen over gehoord. 


De camouflage creme zit in een kleur zwart potje de deksel kun je open draaien. Het potje bevat in totaal 3 gram en hij is 6 maanden houdbaar. Ik heb zelf kleur nummer 010 Ivory meegenomen en dat is de lichtste tint, maar er zijn ook donkerdere tinten te krijgen. Op het potje staat dat de concealer een goede dekking moet geven. 


Bij het maken van de swatch merk ik meteen dat de cream vrij dik is en dat je heel makkelijk product op je vinger kunt krijgen. 


Oog zonder camouflage crème. 


En met! Ik heb van mezelf behoorlijke last van donkere kringen rond mijn ogen en de laatste dagen weinig slaap gehad, dus het valt goed op. De dekking is perfect en ook de kleur matcht goed bij mijn huid. 


Ene oog met en de ander zonder. Wat een verschil! Ik draag persoonlijk altijd mijn concealer onder mijn foundation en dat bevalt me erg goed. 


Full face met concealer en foundation! Ik ben super tevreden over deze concealer en ik vind hem zeker fijner dan de match to cover concealer van Essence. Voor de prijs kun je hem haast niet laten liggen, want hij kost slechts €2,99. 


Wat is jou indruk van deze camouflage cream?