vrijdag 22 april 2016

Review Herôme set van 3 mini's


Geschreven door Jantina
Een poosje terug kreeg ik dit setje van 3 mini lakken van Herôme. Het zijn zomerse kleuren. Silver, mint groen en rood.





Die zilver kleur is een heel licht transparant lakje. Ik heb 2 laagjes gebruikt. Ik vind deze kleur persoonlijk minder mooi. Hij dekt niet echt. Hij is wel erg makkelijk aan te brengen.




Deze mint kleur vind ik erg mooi. Hij dekt goed in 2 laagjes en is helder van kleur. Ik vind dit meer een kleurtje voor de zomer, maar ben positief verrast.




Oké … ik hou van rode nagellak. Dit zijn ook twee laagjes en deze draag ik ook regelmatig. Wat wel een nadeel is ( ik weet niet of dit ook voor de andere twee geldt) dat hij niet erg lang mooi blijft. Na een paar uur komen er de eerste chips al in en na 24 is het echt lelijk. Met een stevige top coat is dit probleem opgelost.


Eind oordeel:
Erg fijne lakjes. Dekken goed in 2 laagjes en in heldere kleuren. Wel erg jammer dat het het zonder top coat niet lang mooi blijft.


Welke kleur is jou favoriet?