zaterdag 23 april 2016

Catrice limited edition ZENSIBILITY


Van half mei tot half juni komt er weer een nieuwe limited edition in het Essence schap bij de Trekpleister en Kruidvat. Deze collectie bevat 11 producten die helemaal bij het thema zen passen. Een collectie met felle tinten, zachte tinten en koele tinten, maar toch perfect voor het voorjaar! 


- De collectie bevat vijf verschillende nagellak potjes met de kleuren blauw, grijs, roze en rood! De nagellak moet een professionele dekking geven en het penseel is zo gemaakt dat de lak makkelijk aan te brengen is. De flesjes zien er stijlvol uit en kosten €3,59 per stuk.


- Om je oogschaduw aan te brengen zit er een blending kwast in voor €2,99 
- Om je ooglook af te maken ook nog een eyeliner pen. Deze is zwarts van kleur en heeft een triple ball tip zodat je zowel stippen als lijnen kunt zetten! Je kunt er dus hele creaties mee maken Deze kost €3,59. 
- Ook aan de lippen is gedacht en ook dit product zit in een bijzondere verpakking. Het is een lipstick in een kegel vorm. De lipstick is rood van kleur en is de eyecatcher van de collectie! Hier betaal je €3,99 voor. 

- Om je kwasten in op te bergen zit er een tasje bij. Deze heeft een mooi bamboedesign en door een wikkelsysteem berg je je kwasten erin op. Deze kost €4,99.
- Oogschaduw kan natuurlijk niet missen en deze limited edition bevat een quattro met daarin een rose tint en drie grijstinten. Ook hier komt het bamboe design weer terug. Deze kost €4,99
- En tot slot een bouncy blush. Deze blush heeft een poeder-gel structuur en smelt samen met de huis. Deze kost €3,99

Ik vind het een mooie limited edition. De producten passen bij elkaar en past goed bij het seizoen. Toch denk ik niet dat ik er veel producten van zou gaan kopen. Ik vind het kwasten tasje heel mooi, maar ik ga dat niet gebruiken en van de andere producten krijg ik geen shopdrang. Toch is er een uitzondering namelijk de blush! Ik ben benieuwd naar de structuur en vind de kleur er super gaaf uitzien!


Wat vind jij van deze limited edition?